30.časť(Ne/Podobný sen?)

25 6 2
                                    

Aby ste vedeli táto časť sa znova bude odohrávať v sne. V tom istom sne ako bol v 26.časti. Bude to isty sen len v inom pohľade osoby:

...........Ocitla som sa pred Michaelovým panelákom, pri dolnom vchode. Malé deti sa naháňali okolo paneláku a hrali sa na rodinku. Ja som sedela na studenom schodiku pred vchodom...

Michael: Už idem z domu. Tak na dolnej. 😘

Ja: Ja už som na dolnej :D 😘

...Načo sediet na chladnom mieste. Môžem isť rovno na oproti Michaelovy.

Vybehla som krpatým asvaltovým kopčekom. V polovici kopčeka som zbadala Michaela.

,,Ahoj" usmiala som sa.

,,Čau Audrey" chytil ma Michael za ruku a odišli sme na hore kopcom.

Ako sme išli tak v tom okamihu som zbadala také isté dievča ako ja. Vlasy, oči, nos aj ten môj výraz. Akokeby bola moje dvojča.

Stála pred nami a pozerala sa na mňa nechápavo. Raz na mňa a potom stále na Michaela. Z jej oči tiekli slzy. Šibe jej??

,,Poď Audrey nevšímaj si ju!" Michael mi dal pusu.

Moje "dvojča" sa ešte viacej rozplakalo a utieklo preč. Bežala až dozadu za dvoma babami. Počkať!... to je Magda a Lilly! Veď Lilly je moja kamoška nie jej!

,,Ale Michael..." otočili sme sa išli sme sa prechádzať tým smerom, ako to dievča utekalo preč. Stále bola pri Lilly a Magde a čosi im rozprávala s obrovským plačom.

,,Čo môže byť tej babe? A pozri uplne sa na mňa podabá...niekedy si myslím, že som to ja" nechápavo som povedala Michaelovy.

,,Nemôžeš to byť ty! Ty si predsa pri mne a ona pri kamarátkach. Nemôžeš byť na dvoch miestach naraz!" zasmial sa mi Michael.

,,Au!" niekto ma potiahol silno za vlasy. Michael zmizol a všetko naokolo. Iba som videla tu babu, ako ma ťahá za vlasy po zemi.
Zrazu aj ona zmizla......................

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

...Fuj! Znova sen!....do riti!...už to chapem....v tom prvom sne som bola ina postava(ja). Vtedy som čakala Michaela na lavičke...a teraz som hrala tu druhu babu, ktorej som v prvom sne nevidela do tváre. A ju som ťahala za vlasy po zemi.....už to chapem...bola som to ja!!! Aj táto baba aj ta minulá........a ja že to bola Sisa.....




Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now