28.časť(na konci lesa boli...)

43 6 9
                                    

Chvala Bohu, že je sobota. Mohla som sa ísť odreagovať do lesa.

Môj panelák je blízko lesoparku.
Každé ráno sa tam chodím prebehnúť. Teraz so sebou zoberiem moju krásnu Lady. Je to čivava a má už 2 roky.
Na svoj vek je veľmi maličká.

Aj večer chodím do lesa. Keď sa Lady pýta vonku, tak prečo nie ísť do lesa. Je to krásne prostredie. Až na to že každý večer tám stretnem feťakoch a bezdomovcov. Niekedy aj zamilované páriky. Vždy si potom spomeniem na Michaela.

Zvláštne je to, že s Michaelom som v tomto lese nebola. Stále sa prechádzame okolo jeho paneláku. Ale raz mu ukážem to krásne miesto.

Obliekla som si tepláky a mikinu. Zašnurovala som si moje fialové tenisky a dala som Lady na vodítko.

____________________________________

Ranný vzduch je vždy najlepší. Slnko svietilo.
Vtáky :D tu čvirikali a ďatle ďubali do stromov.

,,Lady pozri koho tam máš!" ukázala som na malého ratlíka. Každé ráno ho tu stretneme a Ladyho ho vždy ňuchá.

,,Riki poď!" rozkazala Simona. Je to baba z vedľajšej triedy.

Niekedy keď mám čas, tak sa Riki a Lady spolu hrajú.
Teraz sa však iba oňúchali a zaštekali na seba. Vyzaralo to akokeby sa pozdravili.

Chviľku som sa rozprávala so Simonou a potom som sa rozbehla ďalej. Lady bežala predomnou.

Zastavila som. Na konci lesa niekto zjapal. Stuhla som a Lady začala štekať.

,,Pšt!" škubla som vodítkom. Lady nás nemohla prezradiť. Na konci lesa naozaj čosi bolo, aj to škriekalo ale zdálo sa, že to bola nejaká baba.

,,Prestaň! To neurobím" plakalo dievča a potom začalo znova kričať.

,,Do riti!" zasyčala som. Zobrala som Lady na ruky a schovala sa s ňou za strom.

Dievča bežalo k mojmu stromu.
Asi pred niečim utekalo. Nakukla som z poza stromu.

...Už nas zbadala..
...Do riti veď tá baba je Lilly...

,,Lilly poď tu!" zostala som celá vyhukaná.
,,Pomôž mi!" plakala Lilly.

,,Čo tu hľadáš? Tu predsa nechodíš!"

,,Ona ma tu zaviedla! Mala som sa stretnúť z Borisom!"Ukazala na babu, ktorá bola pred nami asi 20 metrov.

,,A Boris je kde?"

,,Ona zobrala jeho mobil a priviedla ma tu. To Sis....!" stále ukazovala na tu babu.

,,Aká baba?"

Lilly nemohla dohovoriť. Z jej nosa sa liala krv a ťažko dýchala.

,,S...Sisa!"

,,Čo??? Chyť ju!" vykukla som znova spoza stromu. Lilly som dala držať Lady.

,,Kde ideš??Zostaň pri mne!" plakala Lilly.

,,Čakaj tu a stráž Lady. Sadni si" hodila som jej vreckovky z mojej kapsy. Začala som bežať nakoniec lesa za Sisou.

,,Stoj!" zarevala som na celý les. Môj hlas znel docela hrôzostrašne.

Sisa začala predomnou bežať

,,Zabudni" ukazala mi prostredník.

...Myslíš si, že ma takto zastavíš? Ti ho dolamem!...

Moje dlhé štíhle nohy dobehli Sisu. Pripadalo mi to ako v tom sne. Ten čo sa mi dnes sníval.

Moje dlhé ruky chytili Sisu za mikinu a strhla som ju na zem.

Postavila sa ale už stála oproti mne.

,,Čo si jej zrobila?Veď plače! Rozbila si jej nos!" zavrčala som.

,,Nechcela zrobiť to, čo som jej nakázala. Audrey tebe to už tak poviem. Aj keď....teba sa to týka" dala si Sisa ruky v bok.

Čo nechcela spraviť Lilly?? A prečo ma zakrvavený nos??? :0








Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now