13.časť(tane tane!)

42 6 0
                                    

Sedim s Michaelom na nudnej lavičke. Michael ma obíma a ja som k nemu pritulená. Všetci s triedy nas jedným okom pozorujú a nám to je jedno... možno

,,Bože sú už otravný" zasyčala som na Michaela.
,,No, nečumte tak!" Michael zareval na polovicu haly. Všetci nahodili urazené pohľady a ja som sa zachechtala. Je tak zlatý keď sa hnevá.

Lilly stále tancuje s Borisom. Ja sedím s Michaelom na nudnej lavičke. Baby závidia a ohovárajú. Ale nam štyrom je super.

,,Ideš tancovať?" chytil ma Michael za ruku.
,,Dobre ale keď ti pošľapem po nohách tak..." nedopovedala som vetu a ocitla som sa v strede haly. Michael ma chytil za pas a ja som sa mu zavesila okolo krku.

...Pane Bože ja s ním naozaj tancujem...hlavne sa ukľudni a nepošľap mu po nohách...

,,Nieje to až také hrozné" povedal Michael a ja som mu hlavu položila na plece.
,,Nie" usmiala som sa a ešte viac som sa k nemu pritulila. Skoro nemohol dýchať :* :DD.

V strede pesničky som si uvedomila, že tancujeme na NIGHT CHANGES od one direction ❤.
,,Túto pesničku mám najradšej" povedal Michael a ja som zostala prekvapená.
,,Aj ja!" ta pesnička straaaaašne pekná a vždy sa mi chce pri nej plakať :).

Keď pesnička skončila Michaelovy som dala pusu na pery a nahodila som roztomilý výraz :3.

....aaaaaa....... :3 :3........

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Je to divneee, ale zda sa, že sme sa dali do kopy :+ :3

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant