,,Povedz mi to, lebo ti jednu vrazím. Lilly nebudeš ubližovať" zavrčala som na Sisu, ako doga.
,,Ty mi tak vrazíš..." povedala Sisa povyšenecky.
,,Môžem lebo si odomňa staršia," žmurkla som na ňu ,,povieš mi to už konečne?" falošne som na ňu vyškerila.
,,Týka sa to hlavne teba a Michaela. Ale nepoviem ti to" žmurkla na mňa.
...Raz....dva...tri....štyri.....pokooj Audrey.....
,,Ty krava rozmysli si to!!!" som tak nahnevaná. Ten hnev sa nedal popísať...ale podobal sa na ten hnev, keď ma Dodo nasere.
,,Ty mi nebudeš rozkazovať a krava niesom. Tam sa otoč a choď ku svojej Lillynke!!!!" ukazala na Lilly, čo sedi asi 20 metrov odomňa na zemi. Ešte stale držala Lady.
,,Si tak sprostá alebo sa mi to zdá? Ale nie, nezdá...ty už taká od malička!" pridala sa Lilly a hladkala Lady. Stále jej išla krv z nosa.
,,Mne tu nikto nadavať nebude!" rozbehla som ku Lilly aby jej znova oblížila.
,,Choď do...." rozbehla som sa za Sisou ,,riti!" a šturila som ju na zem. Popadla veďla Lillynej nohy.
Chcela sa postaviť len sveter sa jej prichytil o konár. Odhodila ho preč a postavila sa.
,,Ty si mi zničila sveter!" kričala Sisa. Zahnala sa na mňa rukou. Ja som sa chcela uhnuť alebo jej chytiť ruku, no nestihla som. Dala mi facku.
Dosť to bolelo.
Zaťala som päsť.
Celou silou som sa zahnala.
Rozbila som jej nos. Bola to riadná šupa! Aj keby mala ten nos zlomený, bude ešte škaredšia.
,,Ty si mi rozbila nos..." Sisa zostala vyhukaná. Potom mi začala nadávať.
,,Aaa vieš, čo?" spýtala som sa Sisi.
,,Čo je!"
,,Nemusíš mi nič vravieť. Všetko si zasa vymyslíš, ako vždy. Ja tie tvoje hlúpe reči nebudem počúvať. Choď si niekoho iného oblbovať. Vždy som vedela, že si robíš srandu." ukazala som na koniec lesa, aby išla kade lahšie.
,,Fajn! Aj tak si s teba robi Michael srandu, že s tebou chodí." znova klamala.
,,Heeeeej? No nevrav, to som ešte nevedelaaa. Nooo...a to čo mi dal ružu a pusu na plese? To malo byť zo srandy? Si trápna! Už ti nikto neverí" hovorila som ale Sisa už bola na odchode. Celá zničená, zakrvavená." ozaj nezabudni ohovarať" našpulila som pery.
Otočila sa ešte ale niečo mlela. Nepočúvala som ju. Tie jej dristy.
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa