19.časť(čerstvý vzduch)

32 8 7
                                    

Túto časť venujem MarkteKuerov5 dúfam, že sa časť bude páčiť :)

Zobudila som sa okolo ôsmej ráno. Išla som do kuchyne, že si zrobim raňajky. Ale...raňajky uź boli na stole a vedľa pohára bol papierik. Babka mi napísala, že išla do mesta a keď chcem isť von, musím sa teplo obliecť. Vyzera, že je teplo ale naozaj je zima.

Michael: O ktotej máš teda čas?
(Zapípal my skype)

Ja: Môžeš za 15 minút?☺

Michael: No môžem😀. A mám prísť po teba?

Ja: Nie nie. Ja prídem po teba 😘.

Michael: Tak dobre😘tak teda za 15 minút.

Ja: 😘

Rýchlo som sa najedla a obliekla zobrala som si tašku a zamkla som.

Zbehla som dolu schodmi. Strašne som sa tešila, že pôjdem s ním vonku a tak som sa rozbehla.

Jeho panelák vyzeral veľmi drobno, ale keď som bola blížšie a bližšie tak bol obrovský. Mal 10 vchodov.

Michael býva v osmom. Nenávidím keď idem po tejto ceste lebo všetci vedia, že idem za Michaelom. Lebo polovica triedy býva v tejto radovke. Určite teraz pučia na sklo svojích okien tie svoje namyslené ksichty. Áno polovica našej triedy je falošná. Okrem Lilly, Michaela, Jakuba a ešte niektorých.

Keď som bola pri Michaelovom vchode sadla som si na schodiky, čo sú pred vchodovými dverami.
Chvíľku mu to trvalo. Trvalo mu to večnosť!

Ktosi ma štuchol do lopatiek. Ja som zakričala.

,,Michael! Zľakla som sa ťa" bola som nahnevaná ale iba som to predstierala.
,,Prepaaač" uškrnul sa Michael a začal sa pochechtavať. Ja som ho kopla slabo do kolena mojími čižmami.
,,Au...to už bolelo!"
,,A ja som sa zľakla" vyškerila som sa.
,,Fakt prepáč, ja že vieš, že som ťa chcel nastrašiť"
,,Nie nevedela" usmiala som sa a vykrívila som naschvál obočie(zlomené obočie).

---+++++-------+++++-------+++++---+++

Robili sme samé hlúposti....no bolo nám super. Prechádzali sme sa stáááe okolo radovky....hore dole hore dole :DDD.

Staaaale sme o niečom kecali.

Po chviľke sme sa naraz chytili za ruky. Bolo to veľmi príjemne. No možno nie.....lebo Michael mal ľadovú ruku. Ako sme sa tak držali, pomali som mu ju ohrievala. Mal ju premrznutú až do kosti.

,,Vďaka bola mi zima" zadívali sme sa do očí a on sa začal približovať aaaa.... :D by ste chceli vedieť čo?? No dobre dali sme si pusu.

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
(^.^)(^.^)(^.^)(^.^)(^.^)

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now