9.časť(svätý Domino)

66 5 0
                                    

...Božeee...ja som sa zamilovala...do Michaela...páči sa mi asi od 6.ročníka, ale vtedy sa mi iba páčil. Ale teraz som sa naozaj zamilovala....Nikoho som ešte takto nemilovala...

,,Lilly musim ti niečo povedať" zatriasol sa mi hlas. Bala som sa jej to povedať. Prečo sa to vlasne bojím priznať? Veď je to normálne, že niekoho tajne milujem...ale teraz som sa fakt, naozaj bála.
,,Čo?" Lilly vyzvedala.
,, Nooo...." asi som jej to nemala povedať. S tych nervoch som mala sucho v krku.
,, Čo chceš povedať?"
,, Ja som sa zamilovala do niekoho" omg toto som nemala vraviet.
,, Kto? Michael?" Lilly sa usmiala. Ja som prikivla a sčervenala som sa ako krab :D.
,, Ale však to je super nie?"
,, Je ale neviem, či sa mu páčim" sklamane som dodala.
,, Ale nevrav tak..." slabo ma capla Lilly po ruke.
,,Hm..." vzdychla som a radšej som sa tym nezaoberala.

Cez prestávku:

,,He ty!" zakričal na mňa Dominik.
,, Čo chceš?!" zvrieskla som. Doda sthlo.
,,Michael ťa milujeeee" zašepkal.
,,Nerob si srandu a zalez od kiaľ si prišiel"
,,Nerobim je to naozaj pravda"
,,Už ti tak verím. Už ti nenaletím ako s tým lístočkom minule(v časti: STRČ SA)"
,,Tak never"
,,A prečo by som mala?"
,,Lebo je to pravda" urazil sa Dominik a odišiel k Michaelovy, a ostatným chalanom.

...Chcela by som vedieť o čom sa Michael a Dominik rozprávaju...Mam sto chutí už Dodovy vraziť čo stále stvára...

,,Nieje to pravda" žmurkla som na Domina ale on ma nepočul. Bol otočený k Michaelovy.
,,Nevšimaj si ho" stiahla ma Lilly na stoličku.
,,To sa neda nevšímať!" fakt...mne už leze na nervy s tym jeho: ano je to pravda a ešte sa na mňa pozera ako na blázna. Chcem aby sa už všetci chalani zmenili. Aby sa nechovali ako IDIOTI. Fakt neviem, čo bude dneska na plese. Nikto z nich nepríde, okrem Michaela a Domina. Celý deň mám skazený z jedneho debila, ktorý sa nevie vpratať do kože. Tym narážam na Domina.







Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now