3.časť( Pre teba všetko ♡)

65 8 0
                                    

Jasne som Lilly povedala, že na ten ples nejdem! A ona ma nepočúva...stále vraví svoje,svoje a svoje...

Cez Biológiu 08:16

Pristal mi skrčený papierik na lavici a bolo tam napísané veľkým rúžovym písmom:

PÔJDEŠ SO MNOU NA PLES?¿ PROSÍM :'( :'( ♡

Od koho to tak môže byť? Pozerám sa po celej triede ale nikto sa na mňa nepozerá. Hľadám toho kto mi to poslal. Zrazu sa na mňa usmial Michael a prikivol hlavou.

Žeby to bol Michael? ♡ To by bolo super. Ale vravela som Lilly, že nepôjdem na ples. Zas by sa naštvala alebo by bola aj rada, že pôjdem. Tak teda uvidím.

Odpíšem Michaelovy a začervenám sa. Tak teda dobre pôjdem ale musím to povedať cez prestavku Lilly.

,, Čo to bolo?!" zaričal učiteľ na celú triedu ( ňaňa nepripomína ti to niekoho??? :DD). Asi zrejme počul šuchot malého pokrčeneho lístočka.
,, Čo bolo čo pán učiteľ " zaškerila sa Summer.
,, Niekto si tu hádže lístočky a ja zistím kto!" ukazal učiteľ na celú triedu prstom a prižmuril oko.
,, To môj dvojník" poznamenala Summer a všetci sa zasmiali...ja dokonca aj Lilly. Summer bola vždy stred pozornosti. Niekedy mi už fakt leze na nervy a niekedy je fajn. Ale moc sa s ňou nerozprávam. Celé prestavky sedím na chodbe s Lilly a debatujeme. Dnes bude toho moc na rozprávanie.

Konečne ďalší diel. Prepáčte za moju neaktivitu ale je škola a nestíham písať. Dúfam, že táto časť sa vám páčila.

Čautee :DD ♡

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now