,,Pane Bože, pane Bože!" hukala som ako sirena na wecku.
,,Do riti čo zjapeš?" zakričala Lilly. Asi sa zľakla. Odtvorila prudko dvere od kabinky a....A...A!,,Pozri" ukazala som jej ružu, čo som dostala od Michaela.
,,Od koho ju máš?" zhikla Lilly.
,,Od Michaela! Pane Bože!" zazjapala som na celé WC.
,,To fakt? A kde ti ju dal?"
,,Pri našom stole, keď som sedela pri babach"
,,Čo a čo vraveli?"
,,Nič ja som potom hneď bežala za tebou.....ale vravel, že TOTO JE PRE TEBA a dal mi ružu. No potooom....mi dal pusu na lice" po dlhej vete som lapala po dychu.
,,To naozaj?"
,,Ano fakt, ešte teraz sa klepem. Teraz nemam odvahu prejsť okolo neho." citila som že sa červenam.
,,To sa neboj. Ale keď prejdeš okolo neho čo by sa stalo?" spytala sa Lilly.
,,No veľa veci. By som sa hanbila" dodala som a Lilly odišla z WC a ja som išla za ňou.Ružu som mala ešte stále pevne zovretú v ruke, od kedy sa Michaelovy rozbuchalo silno srdce. Bála som sa, že mi ruža zvädne. Niekde by som ju odložila len by mi ju niekto ukradol. Dám ju na náš eňo ňuňo stôl. Ten stôl ešte dozdobim mojou ružou a tak som ju tam iba tak položila.
Sadla som si s Lilly na lavičku(pri našom stole) a pozorovali sme celú vyzdobenú halu. Čakali sme kým začnu hrať pesničky. Chcela som strašne moc tancovať v mojích nových balerinkach. Rada by som tancovala s Lilly na rychle pesničky aj s Michaelom by som tancovala. Len neviem...či by chcel.
,,7.B pride hlasovať Valentina a Valentinku"
,,Do riti ja som zabudla koho dam" zhikla som na Lillly a išli sme hlasovať.
,,Trepni tam nejakych deviatakoch a máš to"
,,Ale blbe je to,že neviem akych dať" celá naša trieda sa nahrnula ku stole s papierikmi. Chalani musleli byť ako prvý lebo by to nerozdýchali.
,,Nepuč sa!" zakričala Timea na Jakuba.
,,Ty sa nepuč!" zakričal Jakub na Timeu.
,,Držte huby a pište!" vytočená Lilly šmarila vypisaný listok do krabičky
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa