26.časť(stratila som ťa)

22 7 1
                                    

...Prešla som celý les, len aby som videla Michaela. Znova som mala ísť s nim vonku.

...Zbehla som dole lesom. Zrazu som uvidela Michaelov panelák a vytiahla som si mobil. Chcela som napísať Michaelovy, kedy vyrazí z domu.

Ja: O koľkej prídeš...??čakám ťa na lavičke :D

No Michael neodpisoval. Tak som si sadla na lavičku, čo bola pred Michaelovým panelákom.

Ja: Si tu?? :O

Zas neodpísal. Robí si zas srandu alebo čo??

Tak som si sedela ďalej na lavičke a čakala. Zrazu sa otvorili vchodové dvere. Bol tam Michael. Ani si ma nevšímal a odišiel za panelák. Ja som išla za ním.

No....nemala som.....keď som išla za jeho panelák...uvidela som ho ako sa drží z nejakou babou za ruku....ako naschvál som do jej tváre nevidela.

Išli okolo mňa a zrazu sa za mňou zasvili. O chviľku si dali pusu. Ako mi to mohol spraviť???

.........zahmlievalo sa mi pred očami, bolo to tým, že som znova plakala. Rozbehla som sa dlhou cestou.

Na konci cesty som videla Lilly a Magdu. Celá rozklepaná a smutná som pribehla k nim. Objali ma.

....Stratila som ho.......

Prečo mi to spravil?? Ta ruža a pusa na plese.

Už mám toho dosť. Vytrhla som sa z Lillynho a Magdinho náručia.

Asi 60 metrov od nás bol Michael s tou babou. Rozbehla som sa za nim.

Ako som bežala cítila som v sebe hnev.

Keď som bola už pri nich, vystrela som svoju chudú dlhú ruku a chytila som tu babu za mikinu.

Potiahla som ju celou silou dozadu a ona spadla.

Chytila som ju za konce vlasov a ťahala ju niekde preč. Michael už zmizol nikde som ho nevidela. Dokonca aj Magda s Lilly zmizli.

Kdesu do riti všetci?? Aj ta baba zmizla.
____________________________________

Prehadzovala som sa v posteli. Bola som celá spotená a oči sa mi nedali ešte otvoriť. Srdce mi tak rýchlo bilo, že mi skoro vyskočilo.

Otvorila som oči. Videla som stenu mojej izby.

...Fuj bol to iba sen...

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now