(Zakončenie príbehu)
Ráno:
Otvorila som dvere a mala som namierené ísť do školy. Bol posledný deň v škole. Dávalo sa už vysvedčenie.
Pred dverami som zbadala veľkú krabicu po moje kolená. Čo je to za zasielku???
Pomali som ju odtlačila do kuchyne. Zobrala som nožnice a začala ju rozbaľovať. Pred tým som si všimla ružový lístoček. Od zvedavosti som schmatla lístok:
Milujem Ťa Audrey!
Začala som ešte rýchlejšie rozbaľovať krabicu.
Keď som to uvidela skoro som odpadla. Veľká kytica ruží.
...Žeby to bolo od NEHO?...
A pri nich bol päťkrát väčší lístok ako na krabici. Bolo tam veľmi veľa popísaneho.
Milá Audrey...
Hádam ti doplo kto by ti poslal túto kyticu. Teraz si myslíš o mne určite veľa zlých vecí a si smutná a nahnevaná.
Začali mi tiecť slzy.
Ja som s Klárou nič nemal. To ona ma chytila za ruku a robila sa, že som jej chalan. No vtedy si bola pri tom ty. Nechcel som ti ublížiť...prepáč. Fakt si si myslela, že som ťa odkopol?
...áno...
Vravela som v duchu.No s niečim sa ti musím priznať...
To čo sme spolu zažili bolo iba hrané...chalani mi dali úlohu a ak by som ju nechcel splniť, tak by som bol blbec...strapnil by som sa a bol by som bojko. Chalani by sa mi smiali.
Prepáč mi to... :(Ale v polovici toho hrania som sa do teba zamiloval až po uši.
Bolo to na plese.Zamiloval som sa do teba...až do teraz ťa milujem.
Michael :)
Ruže som hodila do vázi a išla som do školy. Tak mám mu veriť alebo nie....?
Otvorila som dvere a zišla som schodami. Pred vchodom sa mi podlomili kolená. Cítila som známu voňavku za rohom a tak som nakukla z poza rohu, či to nahodou nieje ON. Čo tu hľadá?
,,Nezabi sa prosim ťa!" zasmial sa Michael.
,,Čo tu robíš..." zostala som celá zaskočená.
,,Odpusť mi to..." jeho smutná tvar ma znepokojovala.
,,Ja ti mam odpustiť za to hranie? To skvôr ty by si mi mal odpustiť za tu včerajšiu facku!Prepáč..." zavtipkovala som.
,,Ta facka dosť bolela a bola si dosť vytočená. Ja som ťa nechcel nahnevať!"
,,Ja si naozaj myslela, že si sa na mňa vykašľal a že Klára je tvoja nová baba"
,,Veď mne sa ani nepáčila...chcel som išť s ňou von, lebo som ju chcel spoznať viacej. Ale teraz viem čo je zač"
,,Mne to nevadí..."
,,Vážne?..."
,,Ani to hranie...fajn nechcel si byť pred chalanmi ako debil tak si to spravil. Nevadi mi to!"
,,Tak to som veľmi rád," usmial sa a zakukal sa mi do očí ,,miluješ ma ešte?" spýtal sa a ja som sa mu vrhla do náruče.
,,Jasne, že hej"
...jednu vec na sebe tak nenávidím a to je, že odpúšťam aj za tie najhoršie veci...
No takže toto bola posledná čásť PRAVEJ/NEPRAVEJ LÁSKY.
Je tu 37.častí a to je skoro dosť na jeden príbeh tak som ho zakončila.Tento príbeh sa mi veľmi dobre písal a asi začnem písať nový. Neviem aký bude...monžo to bude o láske alebo nejake fantasy...neviem.
Lúčim sa s vami papa.
I love Flip👍💜😍😘
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa