34.časť( Klára a Michael?)

24 5 3
                                    

,,Predstav sa nám" povedala naša triedna. Prvá hodina bola matika.

Klára odpochodovala k tabuli a otočila sa k nám.

,,Čautee......som Klára" tichšie povedala.

,,To viemeee..." zašepkala som si pre seba. Klára sa na mňa pozrela a usmiala.

...Čo sa škerí? To akože sa bude stale škeriť? Ak bude ako Sisa, tak ma trafí....pojdem do druhej školy...ale nie tam kde je ta krava!...

,,Dúfam, že spolu budeme dobre vychádzať" povedala nam Klára a triedna prykývla.

,,Teraz sa predstavte vy Kláre" povedala učka.

,,Som Timea, ja Wew(bla bla bla bla bla 19 žiakov tu pisať nebudem :D) ja Kiko" až keď mala prísť na mňa rada, tak som iba kývla hlavou.

,,Som Audrey " zaškerila som sa a prevratila očami.

,,A ja Michael"

,,My sa už poznáme" usmiala sa Klára na Michaela.

,,....No..." dodal Michael a nervozne sa na mňa pozrel, či som neni náhodou urazená.

...Ježiš to akože mi ho chce prebrať?... No jasne...nech si skúsi. Len aby nebola ako Sisa!

15:25 (utorok):

Klára:

...Fuuha! Ten Michael je docela v pohode a je milý... Dneska sa ma opýtal či nejdem von, ale jedna baba stale na mňa hnusne divala(no už nová spolužiačka). Ako sa volá Audry alebo Audrey?? Také zvlaštné meno....

...Michael vravel, že sa máme stretnúť na futbalovom ihrisku....ale kde je to ihrisko? Veď ja toto sídlisko ešte moc dobre nepoznám....



Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now