7.časť(klobasa a prekvapenie)

52 6 0
                                    

Zaklopem Lilly na dvere.
,,Poď ďalej" unavene povedala Lilly. Prekročila som prah dverí a vyzula tenisky.
,, Môžeš ísť do mojej izby. Ja sa musím ešte naraňajkovať" Lilly vytiahla z chladničky klobasu.
,, Klobasu na raňajky?" vytreštila som oči na klobasu.
,, No a? Ja mam klobasy rada" zachechtala sa Lilly. Pozrela som sa na ňu nechapavo a vošla som do jej izby. Má tam plazmovú televíziu. Vždy keď spím u Lilly, pozerame na telke horory. Ako sa pozerám po izbe, uvidím na stole malý pokrčený papierik. Zaujal ma. Chcem si ho prečítač. Schmatnem papierik a otvorím ho. Bolo tam napísane:

14.02.2016(dnes) prekvapenie pre Audrey.

...To je moje meno? Čo aké prekvapenie?? Bude to dneska na plese??...

Ešte raz si prečítam lístoček. Vážne tam je napísane moje meno. Radšej nad tým nebudem myslieť.

,, Audrey? Čo to máš?" vbehla do izby Lilly a ja som sa zľakla.
,, N...nič"
,, Ja že máš cukrík lebo čosi zašuťalo"

...Fuuuuuj ja že zistila, že čítam ten lístok. A ona si myslela, že mám cukrík...

,,Vieš ako som sa zľakla?" vydýchla som.
,, Prepáaaaač" zasmiala sa Lilly.
,, Už si sa najedla?"
,, Už hej. Poď už do chodby" prikívla som sa a rozbehla sa do chodby. Nazula som si tenisky a Lilly tiež.

Cestou do školy sme znova videli Borisa. Stále sa za nami obzeral.

,, Lilly? Ideš teda z niekym na ples?" opýtala som sa.
,,Nie! Nemám s kým"
,, Určite sa ťa to niekto spýta"
,, Prečo?"
,, Lebo si užasná baba"
,, Všetci maju niekoho. Ty máš Michaela"

Boris sa znova za nami obzrel. Ako keby nás počul.

Čo si teraz myslí Boris:

...Počujem každé slovo o čom sa tie dve rozpravajú. Mohol by som ísť s Lilly na ples. Viem že s nikym nejde tam ja s ňou pojdem...............

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora