Ples

167 14 2
                                    

Nejkrásnější chvíle mladé holky je výběr plesových šatů. Zašla jsem si do největšího obchodu s šaty, které znám. Dělají tam i na objednávku, tak kdybych si nevybrala, udělají mi do týdne šaty na přání. Chci si tam vybrat dvoje, ale oboje musí být rudé. Miluju tmavě rudou barvu a mám přesnou představu o šatech, které chci.

První by měli být úzké na ramínka a od kolen dolů by měli být volné. Je to styl „Mořské panny" hlavně rudé a jednoduché. V jednoduchosti je krása. Takové šaty si mohu vzít i do divadla takže si je budu kupovat.

Druhé by měli být luxusní, korzetové s třpytkami a sukně velká a nadýchaná. Nejvíc by se mi líbila buď jemná klasika bez ramínek s korzetem srdíčkového tvaru, nebo s krajkovými rukávky. Sukně by měla být stoprocentně velké a nadýchaná tak aby se ke mně nikdo nemohl přiblížit na dva metry. Líbilo by se mi, i kdyby byli na korzetu třpytky a rozsévali se do sukně. Ty si musím půjčit.

První šaty jsem zde našla. Byli jednoduché a tmavě rudé. Záda měla volná a krajkovaná, bez ramínek a dole na sukni je též krajka. Vypadají úchvatně.

Druhé jsem tam bohužel nenašla, ale dohodla jsem se s jednou milou paní, že mi je ušije podle mé představy. Jak už jsem říkala. Srdíčkový korzet s krajkovými ramínky a volným nadýchaným tylem klasické látky, ne z nějakého lesklého plastu. Podle nákresu vypadali dokonale, už jsem se nemohla dočkat, až si je vyzkouším.

Mohla jsem i přibrat jelikož do obou šatů bych se vešla i s pár kily na víc, protože první jsou elastické a druhé šněrovací. Teď jen vybrat šaty pro Kachnu, která se mnou teď tráví spoustu času. Ona si vybrala smaragdově zelené šaty, hodně nadýchané a s korzetem. Mají třpytky na korzetu. Jsou přímo dokonalé.

Teď ještě šperky a boty. Nechci, aby se to tlouklo s šaty tak jsem si vybrala stříbrný náhrdelník s falešným diamantem jako přívěsek. Nemám tolik peněz, abych si kupovala pravý diamant. Nejsem politik. Náramek ani prstýnek si brát nebudu jen náušnice ve stejném stylu. A boty? Dokonalé rudé semišové boty na velmi vysokém podpatku. Konečně budu aspoň trochu vyšší, jsem od přírody hrozný prcek. Všechno se mi to hrozně prodražilo, ale co, takhle vyfiknout se můžu jen dvakrát za život, na maturitní ples a na svatbu.

Poslední týdny jsme měli tak nějak volný. Den před plesem jsem byla celý doma a připravovala jsem se na vše. Odpoledne jsem si s Kachnou zašla pro své šaty a byli opravdu úchvatné. Poslední co bylo na mém seznamu, se stala návštěva kadeřnice. Byla jsem tam i s Kachnou, kterou jsem pozvala na svůj ples. Asi jen půl hodiny jsme diskutovali o účesu, který budu mít já a Kačka.

První jsem byla já. Nejdřív mi odbarvila mou starou červenou barvu. Pak mi zesvětlila postupně konečky až na blond. Na konec mě obarvila zpátky na červenou, ale tak že jsem mela kořínky tmavě rudé až černé a postupně barva světlala. Na koncích byla sytě červená. Vypadalo to fakt dokonale. Teď už jsem mírně natočit a mám hotovo.

Kachna si vybrala jeden krásný účes. Vypadalo to jako velmi vysoký culík a hodně natočené vlasy. S tím účesem se piplala asi půl hodiny, ale u mě to trvalo snad ještě déle. Na konci vypadala jako princezna. Dokonalá a nádherná.

S takovými účesy jsme vyrazili domu. Tam jsme se nalíčili a oblékli. Já jsem si sbalila všechny věci a oblékla jsem se do těch úzkých šatů. Táta nás pak hodil do Lucerny. Potkala jsem tam i celou mou třídu. Všichni vypadali tak krásně. Byla jsem tam na vozíčku, je to pro mě pohodlnější a složilo to i jako rekvizita k předtančení. Musela jsem tam být o několik hodin dřív a to jen proto, abychom si nazkoušeli všechno potřebné jako je nástup na stužkování, předtančení a podobně. Ty nadýchané šaty si chci vzít až ve správný okamžik. Mám to všechno dokonale promyšlené.

Po nějaké době přišel i zbytek rodiny s Dominikem. „Páni, vypadáš úchvatně." Vykoktal mi s otevřenou pusou. Byl sladký, a ten oblek s červenou kravatou nejen ladil k mým šatům, ale byl v tom sakra sexy! Přesunuli jsme se k našemu stolu a dali si všichni přípitek. Všude pobíhali maturanti a maturantky z naší školy. Napětí se dalo krájet. Všichni jen čekali na vyhlášení zahájení maturitního plesu.

Správné rozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat