3.Lume nouă

401 20 3
                                    

De dimineață mă trezesc din nou la fel de obosită ca ieri.Nu am dorm aproape deloc din nu ştiu ce motiv.După ce mi-am făcut rutina am coborât jos căutând-o pe Crystal,dar se pare că nu era acasă.Pornesc spre şcoală,ajungând rapid.Merg spre dulapul mea scoțându-mi câteva cărți,dar când închid dulapul icnesc speriată văzând-o pe Sophie uitându-se zâmbitoare la mine.
-Hei Emma.Ce faci?
-Eu sunt bine.Tu?întreb începând să înaintez pe coridorul plin de elevi,Sophie urmându-mă.
-La fel.Ce oră ai?
-Biologie.Tu?
-Istorie.Vorbim după.Pa!
-Pa...Intru în laborator aşezându-mă într-o bancă din spate.Nu vreau să mi se acorde prea multă atenție.Simt cum cineva se pune lângă mine aşa că îmi întorc privirea şi dau de 2 ochi verzi ca jadul cum mă priveau atenți.
-Te holbezi.zic eu rece întorcându-mi privirea observând faptul că profesoara a întârziat cam mult.
-Nu e adevărat.se apară el.
-Nu,doar salivai.Îşi deschide gura să mai zică ceva,dar este întrerupt de apariția profesoarei.
-Elevi,astăzi veți avea colegi noi.Vă rog să îi ajutați cu integrarea.Lânga banca în care stăteam eu şi băiatul acela care încă se tot holba la mine s-a aşezat unul dintre noii elevi.Cu un păr brunet care îi stătea perfect,ochii ciocolatii care emanau căldură încearcă să se integreze.
-Acum tu te holbezi.Îl aud pe creț comentând lângă mine.
-Nu e adevărat.
-Continuă să spui asta frumoas-o.Îmi şopteşte el la ureche tranzmițându-mi fiori pe şirea spinării.
-Bună.îmi întorc capul şi dau de privirea băiatulul cel nou care îmi zâmbea eu întorcându-i gestul.
-Bună.
-Sunt Brad Woods.Tocmai m-am mutat aici.Se prezintă el întinzându-mi mâna.
-Emma White.Mă prezint eu dând mâna cu el.Îmi pare bine.
-Plăcerea este de partea mea.Clopoțelul anunță că ora s-a terminat,iar eu mă pregăteam să mă ridic,dar o mână puternică m-a prins de talie trăgându-mă direct în brațele crețului.
-Apropo,îngerule.....sunt Harry.îmi şopteşte el din nou muşcându-mă de lobul urechii.Încep să mă zbat şi într-un final reuşesc să scap,plecând nervoasă.Cine naiba se crede?Ies furioasă pe hol,dar mă lovesc accidental de Sophie.
-Mai uşor Em.Era să mă dobori.
-Scuze,Soph.Haide mue foame.O trag eu pe hol până ajungem în sala de mese.Ne luăm de mâncare şi ne aşezăm amândouă la o masă.
-Deci de ce eşti ai fost aşa de nervoasă?mă întreabă ea înfulecând un sandwich.
-Un creț pe nume Harry s-a dat la mine.Ea se opreşte din mâncat şi se uită uimită la mine.
-Harry?Harry Lockwood?
-Nu-i ştiu al-doilea nume.Ştiu doar că e un figurant.
-Emma,Harry e unul dintre cei mai răi,dar şi populari băieți din şcoală.Dar e şi un afemeiat deci te înțeleg.
-Hei ,vă deranjează dacă stăm şi noi aici?ne întreabă Brad venind la masa noastră împreună cu o fată blondă,care părea destul de timidă şi un băiat cu ochii albaştrii brunet.
-Desigur.Se aşează toți la masă,iar eu încep să fac prezentările.
-Sophie,el Brad,Brad ea e Sophie,prietena mea.
-Încântată.răspunde ea zâmbind.Iar voi sunteți?întreabă ea uitându-se la prietenii lui Brad.
-Eu sunt Connor,iar ea e Evelyn,sora mea.
-Bună.spune fata încet.
-Ce vorbeşti aşă fato?Nu muşcăm.Bine,cel puțin nu pe tine. zice Sophie începând să râdă,restul făcând la fel.Uşa de la cantină se deschide puternic,iar toate privirile noastre se întorc spre locul respectiv.În cantină intră crețul acela enervant împreună cu un grup de fete şi băieți care arătau ca nişte modele perfecte.Toți păşeau lent şi grațios fiind urmăriți de toți cei din cantină.Se aşează la masa de lângă noi,iar când crețul mă observă îmi zâmbeşte scoțând la iveală o pereche minunată de gropițe.Dar cea ce îmi atrage atenția este tipa blondă ce stătea lângă el.Aia e cumva....Jade?
-Aia e cumva Jade?o întreb eu pe Sophie uitându-mă la ea destul de mirată.
-Mda,îl vezi pe băiatul blond cu care stă.spune arătând spre un baiat care acum vorbea cu Harry.E Luke Moon.E cel mai bun prieten al lui Harry.Iar Jade e iubita lui.
-Poftim?De când?
-De când ai plecat tu.Cuvintele ei îmi răsună în minte iar şi iar fără oprire.
-Em?Emma?aud o voce,dar o ignor continuând să mă holbez la vechea mea prietenă.Când aveam 12 ani am fost lăsată să particip la orele de la şcoală şi aşa am întâlnit-o pe Sophie.Dar am întâlnit-o şi pe Jade.Jade era genul de persoană care avea nevoie de cineva care să-i ofere iubire.Cineva care să fie acolo pentru ea mereu.Eu nu am putut face asta şi am dezamăgit-o.
-Emma!primesc o palmă peste față,iar când îmi întorc privirea o văd pe Sophie uitându-se speriată la mine.
-De mama dracului m-ai plesnit?o întreb eu fiind furioasă aproape sărind pe ea,dar Brad mă şi Connor mă țineau de brațe.
-Te strig de 10 minute,iar tu nici nu m-ai băgat în seamă!Mă ridic furioasă de la masă,ieşind afară din cantină.Îmi vreau doar viața înapoi.Îl vreau pe Zack înapoi.Simt cum o mână caldă mă prinde de braț,astfel dând nas în nas cu un piept tare.Îmi ridic privirea şi dau de privirea nervoasă a lui Harry.
-Ce vrei?întreb eu încercând să scap din strânsoarea lui.
-Ce s-a întâmplat în cantină?întreabă ignorându-mi întrebarea.
-Nimic de care ar trebui să-ți bați capul.
-Poftim?Să nu îmi bat capul?Cum aş putea să nu-mi bat capul,când fata mea e atât de tristă.
-Nu sunt a ta! Nu sunt un obiect Harry!Reuşesc să scap din străsoarea lui ieşind în grabă din şcoală,dar aparent soarta nu e de partea mea.Când vroiam să ies din clădire o mână subțire îmi blochează calea.Mă uit spre persoana respectivă şi văd că era...


Mulțumesc pentru voturi şi vizualizări!Sper să vă placă!

SecretulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum