10.Alex

230 14 0
                                    

      -Emma?ma uit in prejur,dar nu vad pe nimeni.Iti pierzi mintile Emma.Gandesc eu.Ma duc in bucatarie sa ma spal de sange.Cine ar fi putut sa ii faca asa ceva?Sophie?Jade?.
      -Emma.Imi aud din nou numele si de data asta sunt sigura ca nu am probleme mintale.Ma uit imprejur,dar nu observ pe nimeni.
      -E cineva?
     -Buna Emma!Deja simt cum mi se taie respiratia.E cineva in spatele meu,dar mie frica sa ma intorc.
   -Ce s-a intamplat surioara?Nu ti-a fost dor de mine?Si atunci mi-am dat seama .Era Alex.
    -Buna fratioare.spun si ma intorc.Ce faci aici?
    -Arati bine.Eram in oras si m-am gandit sa vin sa imi vad surioara.Eu il privesc cu raceala fara sa scot vreun cuvant.Am auzit ca te-ai imprietenit cu Lockwood.Stai departe de el.E periculos.
 

  -Si tu nu esti?rostesc eu putin ragusit.Se uita la mine cu ochii aia de gheata fara vreo emotie.
    -Ba da,dar eu nu ti-as face rau niciodata.
    -Stim amandoi ca minti.Unde ai fost in tot acest timp?
    -Uite Em sunt lucruri pe care nu ar trebui sa le sti,iar problema mea cu Locwood nu te priveste.
    -De ce ai plecat?ma trezesc sa intreb.
Se uita o clipa la mine,iar dupa isi intoarce privirea.Asa deci evita subiectul.Ok.Fie.
   -Unde e Kristen?
   -Te referi la fata  satena care sangera?
    -Da.
     -Am pus-o pe Megan sa o duca intr-un loc sigur.
     -Ok.Sa zicem ca te cred.Acum am sa te rog sa pleci.zic eu rece.
     -Stiu ca ma urasti...dar iti vreau binele spune el si dispare.Ma duc sa fac un dus si ma pun in pat.
De dimineata
Ma trezesc si merg la baie sa imi fac rutina.Ma imbrac cu:

Si pornesc spre scoala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si pornesc spre scoala.Parchez Ferariul meu alb in parcare si cobor.Astazi este un nou inceput.Inaintez spre liceu,iar Mike vine zambitor spre mine.
    -Buna Em!Ce faci? spune el.
    -Hey Mike,Eu bine tu ?
    -Bine.Arati foarte bine apropo.Imi place cand zambesti.Esti foarte frumoasa.zice el facandu-mi cu ochiul.
      -Iti multumesc.spun eu rosind.
      -Vorbim mai tarziu ok?
      -Sigur.Ma saruta pe obraz,iar dupa pleaca.El pleaca,iar dupa observ ca sunt singura din curte.Fuck!Acum o sa intarzii!Incep sa alerg spre cladire.In timp ce alergam pe hol ma ciocnesc de un corp solid,iar eu ma dezechilibrez,dar doua brate calde ma prind.Deschid ochii incet si vad ca salvatorul meu e Brad.
     -Buna Emma!zice Brad vesel
     -Mda..buna,acum scuza-ma,dar ma grabesc.Dau sa plec dar ma prinde de maini.Ma intorc nervoasa la el si ii spun:
     -Ce vrei sugatorule de sange?
     -Eu nimic punga de sange umblatoare.Am venit doar sa iti dau un mesaj.Harry vrea sa vorbeasca cu tine,a zis ca e urgent.
    -Nu vreau sa vorbesc cu el.zic eu fara un gram de emotie.
    -Nu ai inteles papusa..Nu a fost o intrebare sau o rugaminte,a fost un ordin.
     -Dar cine esti sa imi dai mie ordine javra?io intorc eu.
Ochii lui devin rosii si isi arata coltii.
    -B-brad?zic eu speriata.
    -Ce s-a intamplat papusa ti-a pierit tupeul sau ce?
Incearca sa ma muste,dar o voce il opreste.
     -Las-o in pace!El se intoarce si il vad un Harry foarte furios.
    -Ti-a sosit eroul papusa!Dar data viitoare nu scapi.spune Brad si dispare.Harry vine spre mine si imi da o imbratisare de urs,dar eu nu ii raspund.
    -Esti bine?
    -...
    -Emma?
    -...
    -Emma raspunde-mi!De ce ma ignori?
    -Pentru ca tin la tine Harry si nu vreau ca el sa iti faca ceva.Nu mi-as ierta-o niciodata.Discutia de aseara pe care am avut-o cu ,,iubitul" meu frate mi-a trezit un semn de alarma.Daca o sa continui sa vorbesc cu el sunt sigura ca il va chinui,apoi il va omorî.
    -Cine este acest el mai exact?
    -Acel el este chiar in spatele tau.ii raspunde o voce de barbat.Harry isi ridica privirea de la mine,iar atunci fata lui devine una terifiata.Inchid ochii,iar el spune:
     -Black!Ce cauti aici?
     -Am venit in vizita.Buna Emma!
     -Il cunosti?
    -Da..Harry.spun cu o voce stinsa.Credeai ca no sa aflu?
     -Em imi pare-
     -ITI PARE RAU?Decat sa spui din nou minciuni mai bine taci.Stai naibii departe de mine!urlu la el.Ma intorc si imi vad fratele ranjind.
    -Tu de ce ranjesti?spun si ma aproprii de el.
     -Oooo...fara motiv.Se pare ca ti-a pus capacul Locwood!
    -Profita cat mai poti de victorie Black.Ne vedem Em.spune si pleaca.
     -Ce cauti aici?
     -Nu am voie sa vad ce mai face sora mea?ma simt jignit.
     -Pai,avand in vedere ca nu ai fost 6 ani de ce ai fi acum?
     -Auch!Buna asta surioara!
     -Da cum zici tu.
Pornesc spre clasa,dar privirea mi se incetoseaza si simt cum imi pierd echilibrul.
     -Emma!Emma esti ok?E numai vina ta si a virusului ala idiot!
E tot ce am mai auzit dupa care am lesinat.

Pam pam pam!Sper sa va placa si scz pentru greseli!

SecretulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum