-Cum te simti?
-Sunt bine Kyle.Se pare ca rana s-a vindecat.zic uitandu-ma la locul ranii care acum a disparut.
-Emma,imi pare asa de rau!Iti jur ca nu a fost cu intentie,bine a fost dar am reactionat prosteste.Te rog iarta-ma!
-Kyle,sunt bine.Bineinteles ca te iert.Stiu ca nu ai vrut.Se uita la mine dupa care ma saruta dulce pe buze.Ca t am dormit?
-2 zile.
-Cat?intreb eu uimita.
-Ce am zis?
-2 zile.Frate..stai Sophie nu a venit pe aici sa intrebe daca sunt,bine?
-Emma,iubito...trebuie sa-ti spun ceva.se uita in ochii mei si incearca sa isi gaseasca cuvintele potrivite.Stiu ca iti e prietena,dar ei nu ii pasa de tine.Timp de 2 zile cat tu ai dormit,ea se tavalea prin asternuturi cu Brad.Se pare ca s-au impacat.Nu a venit deloc pe aici.Ochii mei incep sa se umple de lacrimi.
-Si Mike?El nu a venit pe aici?dupa ce termin de zis el se incrunta.
-Ce iti pasa tie de el?
-Kyle,te rog nu te enerva vreau doar sa stiu daca i-a pasat cuiva de mine in afara de tine.se uita la mine trist.Stiu raspunsul,dar vreau sa-l aud.Vreau adevarul Kyle.
-Nu,nu a venit nimeni.I-am anuntat pe Alex,Lex,Aiden si Derek.Dar nu i-am prea vazut sa ii intereseze.
-Multumesc.spun si il imbratiesz.
-Pentru ce anume?
-Pentru ca ma iubesti.
-Emma,sigur te simti bine?
-Mai bine ca niciodata.Kyle vreau sa te intreb ceva.Unde e Ana?
-Emma..eu nu iti pot spune.
-Ce?De ce?
-Iubita mea stii ca eu fac tot ce ordona regele nu?
-Da.Din cauza tatalui tau nu?
-Deci iti amintesti cate ceva.Familia mea a slujit familia Black inca de la inceput,deci asta inseamna ca si eu trebuie sa fac la fel.Regele a vrut sa ma ocup eu de Ana.
-Ai ucis-o?zic cu acrimi in ochi.
-Nu...nu am ucis-o.Am facut-o nemuritoare.Emma inainte sa iti fie sterse amintirile,tie intotdeauna ti-a pasat de oameni.De aceea nu am vrut sa-ti spun.
-Cum mi-au fost sterse amintirile?
El tace.De ce tace?Doar nu a..nu e imposibil!
-Kyle..ai vreo legatura?Tu ai fost?
-Imi pare asa de rau.zice si isi lasa capul pe genunchii mei.Eu ma ridic rapid furioasa.
-Iti pare rau?ITI PARE RAU?M-ai mintit Kyle!Ce imi ascunzi?
-Nimic,iti jur!
-Atunci de ce mi-ai sters amintirile?Imi apartineau!
-Stiu asta!Am fost obligat!Am fost obligat Emma!Nu am putut sa ma opun!
-De catre cine ai fost obligat?spun eu cu tot calmul ramas.Tace din nou.Adevarul Kyle!Adevarul!El continua sa taca.Ok trebuie doar sa ma calmez.Concentreaza-te.
FLASHBACK
Stateam in fata lui si il priveam cu ochii inlacrimati.
-Nu,te rog nu!Te implor!Lasa-ma te rog!Nu fa asta!
-Imi pare asa de rau iubita mea.
-Nu imi mai spune asa!Nu sunt iubita ta!Niciodata nu am fost!Daca m-ai fi iubit nu faceai asta!
-Nu spune asta,te rog!Am sa-ti dau un lantisor.Vreau sa-l porti tot timpul.Asa nimeni nu te va mai constrange.Dar inainte trebuie sa iti zic ceva...
-Kyle,te rog nu fa asta...
-Te iubesc Emma Black si de aceea trebuie sa fac asta.Sunt un egoist si stiu asta,dar nu pot fi egoist cu tine Emma.Nu pot.Nu te merit,dar fratele meu Aaron da.Doamne ,cat nu mi-as dori sa te fac sa uiti asta.Dar trebuie...
-Kyle...
-Te iubesc Emma.
-Kyle te rog!
-De aceea trebuie sa fac asta.Vei uita totul.Vei uita de mine,de iubirea noastra,de toate momentele in care ne-am iubit ca doi nebuni.Tot ce iti vei aminti va fi ca esti orfana so locuiesti cu mama ta adoptiva Cristal.Fratele si mama ta te-au abandonat,iar tu ai ajuns la orfelinat.Asta e tot ce trebuie sa iti amintesti,bine?
CITEȘTI
Secretul
Teen FictionVolumul I din seria Secretul -Iartă-mă Emma. -Să te iert?Cum poți să îmi ceri asta? -Nu am avut de ales.A fost un ordin de la rege. -Ai avut de ales.Puteai alege să mă salvezi pe mine,dar ai ales...