Flashback
-Haide frumoas-o!Vreau sa ti-l prezint pe bunul meu prieten.Ne indreptam catre un baiat blond.
-Aaron!spuse Aiden.
Cand se intoarce simt cum mi se taie respiratia.
-Emma?
Cred ca soarta are chef de glume proaste.In fata mea era bunul meu prieten Aaron.
Endflashback
-Emma?
-Aaron.spun eu rece.
-Stati!Voi va cunosteti? intervine Aiden.Eu ma uit o clipa la Aaron,dar el nici macar nu are tupeul sa ma priveasca.
-Aaammm..imi raspunde careva?
-Eu si cu Aaron eram candva prieteni,dar a trebuit sa ma mut si nu am mai tinut legatura.
-Inteleg.zise Aiden ganditor.Nu mi-a zis nimic despre tine.
-De ce ar face-o?Adica deabea vorbeam.spun cu raceala in voce.Aaron se uita cu o urma de dezamagire,dar ea se transforma in ura cand il priveste pe Aiden.
-Am auzit ca esti noua noastra regina.Sunt sigur ca te vei descurca cu noile indatori.
-Se va ocupa Victoria de ea nu iti va griji.Mergem Emma?Eu clatin incet din cap si plecam spre palat.Palatul era imens.Era inconjurat de ditamai zidul,dar ce mi-a atras atentia a fost ca langa turnul palatului erau puse tepuse gigantice de argint.Am preferat sa nu intreb deoarece il vedeam pe Aiden destul de nervos.Intram in curtea plina ochi cu flori si ornamente decorative si langa intrarea in castel asteptau mai multi oameni.
-Sa nu vorbesti cu nimeni!imi zice Aiden
-De ce?
-Pentru asa iti spun eu!urla la mine.Aaron era in fata si auzise totul,dar nu ii pasa.Acum imi dau seama cat am insemnat eu pentru el.
Pe usa castelului iese o doamna cu parul de un blond deschis destul de lung imbracata intr-o rochie de catifea rosie.-Aiden,dragule,te-ai decis sa mai vii si tu pe acasa?spune ea in timp ce ii da o imbratisare. Cine e ea?arata spre mine.
-Mama ea e Emma.Va locui cu noi de acum incolo.
-Ma bucur sa te cunosc Emma!Numele meu este Kaya Roberts.
-Si eu ma bucur de asemenea sa va cunosc doamna Roberts!
-O scumpo,spune-mi Kaya.Haide sa iti arat noua ta camera!Ma luase de mana si ma tragea pana in castel.Totul era frumos aranjat in stil victorian.Covoare persoane,candelabre de cristal si multe,multe tablouri.Ajungem in fata unei usi mari negre.Intram inauntru si vad o frumusete de camera.Avea un pat foarte mare cu asternuturi de matasa cu mobila frumos aranjata din lemn de stejar.Ma intorc si o vad pe Kaya zambind.
-Aiden mi-a spus ca esti sora lui Alex Black.
-Asa se pare.spun cu tristete in voce.
-De ce ai venit aici Emma?ma intorc spre ea nedumerita nestiind la ce se refera.Puteai avea totul la conac.Adica pana la urma esti fiica lui Victor Black.
-Mi-ai cunoscut tatal?
-Normal.Toata lumea il cunoaste.Am fost colegi la academie.Ne-am inteles foarte bine.De ce intrebi?
-Vroiam doar sa aflu despre trecutul familiei mele.Sa aflu cine sunt.Adica pana la urma cine sunt eu?
-Tu,draga mea Emma faci parte din cea mai puternica familie ale celor 7 continente.De a lungul secolelor familia Black s-a implicat in multe razboaie din care au iesit victoriosi.Cei mai cruzi au fost Victor Black care a ucis jumatate din continent,Zack Salvatore care a ucis un intreg orfelinat,Lucian Luther care a creat virusul lui Black.Acest virus a fost aplicat prima pe organismul tau si apoi pe restul.Se spune ca acest virus poate distruge o mare parte din fiinta umana astfel ramanand doar bestia lor interioara.Observ ca tu esti singura care inca mai are un gram de umanitate.
-De ce a fost creat virusul?
-Sincer,nu imi dau seama.Black mereu era crud si strict,dar nu inteleg de ce a testat virusul tocmai pe tine?
-Nu stiu,dar o sa aflu.Kaya crezi ca imi poti spune numele celor care au fost injectati cu acel virus?
-Din pacate nu,dar pot stiu cateva.Mike Balcoin,Faith Black,Jade Adams si Aiden Roberts.
-Aiden?I-ai lasat sa testeze virusul pe Aiden?Propiul tau fiu?
-A trebuit.Ori el ori Adam.A trebuit sa aleg Emma.
-Cine e Adam?
-E fratele lui Aiden.spune ea si incepe sa planga.O iau in brate si o mangai usor pe spate.
-Kaya e in regula.Ai facut-o pentru copiii tai.
-Vorbesti exact ca mama ta.
-Kaya,ce s-a intamplat cu mama?
Se uita cu ingrijorare la mine si de asemenea cu frica.
-Cu mult timp in urma,mama ta facea parte dintr-un cerc numit Protectorii.Ei aparau oamneii de Adoniti.Erau niste fiinte infricosatoare,niste demoni fara suflet.Intr-o zi regele Adonitilor a trimis cei mai puternici adoniti pentru a-ti rapi familia.Mama ta si-a dat seama de ce planuri aveau adoniti asa ca ii te-a dat lui Alex,iar el a fugit in padure.Mama ta a fost dusa si inchisa in lumea demonilor.De atunci nu am mai auzit nimic de ea.
-Si tata unde e?
-Nu stiu.A plecat dupa mama ta,dar nu s-a mai intors.
Simt cum inima mi se face cat un purice,dar imi fac curaj sa intreb:
-Sunt morti?
Se uita cu atata intelegere.Vrea sa imi raspunda,dar usa camerei se deschide si pe ea intra o fata mica de statura cu parul roscat.
-Doamna,Printul Adam v-a chemat la cina si a insistat sa vina si domnisoara Emma.
-De unde a aflat?
-Zack.
-Am inteles.Poti sa pleci Lena.Haide Emma sa mergem.Coboram pe niste scari si ajungem in sala de mese.Langa un scaun statea Aiden care imi facura semn sa ma asez.In capatul mesei statea un baiat brunet cu ochii verzi.Ma analiza din cap pana in picioare.
-Emma,el este fratele meu.Adam Roberts.Adam ea este Emma Black.
-Ma bucur sa te cunosc Adam.
Ca scos dintr-o transa se uita la mine cu o stralucire ciudata in ochi.
-De asemenea Emma.E o placere sa o cunosc pe viitoarea mea cumnata.spune el venind si imbratisandu-ma.Sa luam loc.Cina a fost servita,iar in camera se asternuse o liniste apasatoare,dar Adam hotarî sa o sparga.
-Emma sunt curios.Pari o persoana blanda si pasnica,nu inteleg cum de esti implicata intr-un razboi sangeros.
Adica nu pari genul de persoana fara mila sau scrupule ca fratele meu.Sti el a ucis milioane de oameni printre care si verisoara ta Hope.Aiden lovira cu pumnul in masa nervos.
Stai!Am auzit eu bine?Aiden a ucis-o pe Hope?Adam tocmai a spus asta.
-Parca trebuia sa fie o cina linistita Adam.
-O,Aiden!Dar Emma trebuie sa afle cine esti tu cu adevarat.Nu-i asa Emma?
Aleg sa nu ii raspund.
-Stii Aiden nu a ucis-o numai pe Hope ci si pe Ana.
Asta a fost ultima picatura.Mintea me a s-a golit efectiv.Ma uit la Aiden care avea capul aplecat.Ma ridic de la masa si plec ca o tornada la mine in camera.Trantesc usa si cad incet pe langa ea incepand sa plang.Am asteptat sa vina dupa mine pentru a-mi da o expliactie,dar el nu a aparut.
De ce a ucis-o Aiden pe Hope?sau Ana?
Intr-un final ma pun in pat si incerc sa adorm.Vad o silueta cum intra in camera si se pune langa mine in pat.Imi pune mana la gura si ma strange de gat.Ma zbat sa scap,dar el nu imi da drumul.Ajung sa lesin si sa cad intr-un intuneric sumbru.In fata vad o lumina alba.Ma apropii de ea,dar din partea cealalta se aude o voce.
Intoarce-te!
Intoarce-te!
Si de acolo nu imi mai aminetesc nimic.Hey cititori!Sper mult de tot sa va placa capitolul si de asemenea la media aveti o poza cu Aiden!Lectura placuta!
CITEȘTI
Secretul
Ficção AdolescenteVolumul I din seria Secretul -Iartă-mă Emma. -Să te iert?Cum poți să îmi ceri asta? -Nu am avut de ales.A fost un ordin de la rege. -Ai avut de ales.Puteai alege să mă salvezi pe mine,dar ai ales...