11.Conacul

230 18 2
                                    

Eram din nou in aceea padure stranie.
-E cineva?intreb eu,iar acele soapte se aud din nou.De data asta se aud mult mai puternic.Din nou acel cuvant.Virus.Ce virus?susotelile se opresc,iar totul dispare in jurul meu.
Apoi o lumina puternica ma
loveste si totul dispare.
Deschid ochii incet si vad ca ma aflu intr-o camera luminoasa si stilata.Eram intr-un pat mare cu asternuturi albe foarte confortabile.Ma ridic in sezut si vad pe un birou un bilet.Era un scris asa de frumos si straniu de familiar.Pe el scria:
,,Asculta soaptele si vei afla adevarul"
Ok asta e ciudat!Usa camerei se tranteste de perete,iar eu scot un mic tipat din cauza sperieturii.In pragul usii statea o fata cu parul rosu aprins cu niste ochi mov stralucitori.

Cerceteaza cu atentie camera,probabil cautandu-ma,iar cand ma vede ii apare un ranjet mare pe fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cerceteaza cu atentie camera,probabil cautandu-ma,iar cand ma vede ii apare un ranjet mare pe fata.
-Te-ai trezit!spune ea entuziasmata.Cum te simti? Te doare ceva?
-Wow,prea multe intrebari.spun eu si ea chicoteste.Ma simt bine cred.Tu cine esti?
-Sunt Raven.Sunt sora lui Harry si o prietena destul de buna a fratelui tau.
-Pai ma bucur sa te cunosc Raven.Eu sunt Emma.Aamm,pot sa te intreb ceva?
-Deja ai facut-o,dar da poti.
-Daca esti sora lui Harry,cum de esti si prietena cu Alex.Adica el mi-a dat de inteles ca nu se suporta.
-Pai,asa a fost pana ai aparut tu.
Ma uit la ea nedumetita.
-Cum adica pana am aparut eu?
-Pai si eu il uram pe Alex,defapt va uram familia din cauza ca, va cam credeam criminali in serie,monstrii fara pic de suflet si fo...
-Am inteles!o intrerup eu.Treci la subiect.
-Deci noi va uram,dar intr-o zi Alex m-a salvat din a fi macelarita de un varcolac si intr-un final ne-am impietrenit.Harry nu a fost de acord deloc.A iesit un scandal monstru,dar nimeni nu imi mai putea schimba parerea.Cand Harry te-a cunoscut a avut intentia sa te minta ca apoi sa te ucida pentru al face pe Alex sa sufere.Harry a inceput sa te cunoasca si a vazut ca esti o persoana buna,dar cred ca vrea sa fiti mai mult decat prieteni.sune ea facandu-mi cu ochiul.
-Unde e fratele meu?ma trezesc sa intreb.
-E in biroul lui.Vrei sa vorbesti cu el?
-Da.spun hotarata.
Ea imi face semn spre usa si ajungem intr-un hol mare.Trecem pe langa niste servitoare,iar fac tot timpul o plecaciune.
-De ce tot fac plecaciuni?Nu e ca si cum suntem niste regine.
Ea incepe sa chicoteasca.
-Defapt...tu esti regina neincoronata.Deci esti ducesa.
-Poftim?spun si ma opresc,la fel si ea.Eu?Regina?Pfff..da sigur.
-Uite tu faci parte din neamul lui Adeline.Una dintre cele mai puternice fiinte supranaturale,iar Alex din neamul lui Sett.Deci asta va face rege si regina.
-Aha.
-Am ajuns.
Am ajuns in fata unei usi mari din lemn de stejat cu multe inscriptii pe ea.Ciocan incet si intru.Era o camera foarte intunecata in mijlocul careia era un birou destul de maricel.Pe un scaun statea fratele meu si vorbea cu un baiat cu parul de un castaniu deschis si ochii albastrii.
-Emma!Cum te simti?ma intreaba fratele meu ridicandu-se si venind sa imi dea o imbratisare de urs.
-Mult mai bine acum.O sa am nevoie de niste explicati.Dar mai intai ar trebui sa iti termini discutia cu..si arat spre baiatul cu ochii albastrii care imi zambea.I-am rasturnat inapoi gestul.
-Louis.Imi pare bine.
-Emma.Si mie.Imi pare rau ca va v-am intrerupt discutia.
-Nu-i nimic.imi zice Louis.Va las sa vorbiti.Ne mai vedem Emma.spune el sarutandu-mi mana.
-Bineinteles.Alex spune tot.il amenti cu o privire care ar putea sa ucida.
-De unde sa incep?
-Cu inceputul.
-Bine iti voi raspunde la toate intrebarile.Hai sa stai jos.
Si a inceput sa povesteasca,dar pe un usa intrase un baiat brunet cu ochii albastrii.
-Domnule,suntem atacati!!Trebuie sa veniti urgent!
-Stai aici!Nu vreau sa iesi de aici pana nu vin eu.Raven va sta cu tine.imi spune Alex rastit.
-Ok.
Imi mai daduse o imbratisare si iesise pe usa ca o tornada.

Sper sa va placa!Multumesc pentru voturi!

SecretulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum