9.Mike

240 16 1
                                    

A doua zi
  -Kathrine!Kathrineeee!urlu la ea.Incerc de vreo 20 de minute sa o trezesc,dar nu reusesc.
   -Ho ma!Ce ai?ridica ea capul din perna.
   -Mai ai exact 20 de minute ca sa te imbraci si sa mergem la liceu.
   -Da nu merg astazi.Sunt in perioada de hibernare.
  -Hai ma!Am zis ca stam cu Sophie mai sti?
   -Te descurci tu!
   -Kristen!Daca nu te imbraci in secunda doi ai pus-o!
   -Gata sefa!spune ea si se duce sa se imbrace.Iese din dressing in vreo 20 minute si pornim spre liceu.In curtea scoli erau toti:Jade,Diana,Soph,Brad si Connor.
    -Vine furtuna.Zice Kristen in timp ce Brad,Connor si Sophie vin spre noi.
    -Hey!Ce faceti?intreaba Sophie cu sclipire in ochi pe care nu am vazut-o de mult.
    -Bine.Ii raspund sec.
Ea se uita confuza la mine,dar eu doar ma uit la ea cu raceala.
    -S-a intamplat ceva?Intreaba Brad uitandu-se ba la mine,ba la Soph.
    -Nu Brad,nu iti fa griji.ii raspund eu.
    -Kathrine putem vorbi putin?intreaba Connor care nu a zis nimic pana acum.
    -Aaamm..se uita Kathrine la mine,iar eu dau din cap in semn de raspuns.Ii vad cum se indeparteaza.Dau si eu sa plec,dar Soph ma prinde de mana.
    -Em esti ok?
Cum poate sa ma intrebe asta?Da Soph sunt bine,doar ce am aflat ca cei mai buni prieteni ai mei m-au mintit cu nerusinare,dar altfel bine.
    -Sunt bine.
    -Em nu esti bine.Spune-mi te rog ce s-a intamplat.
Ma uit la Brad care se uita atent la mine,dar imi intorc imediat privirea.
    -Vorbim mai taziu Sophie.spun eu si ma smucesc din stransoarea ei.
    -Dar...
    -Am zis ca VORBIM MAI TARZIU!zic si plec spre liceu.
Din perspectiva lui Kathrine
Mergeam impreuna cu Connor spre bancute.Nu o sa-l iert nici in ruptul capului ca m-a mintit.
    -Iubito mi-a fost dor de tine!zice Connor vrand sa ma sarute,dar fix atunci intorc capul,astfel pupanduma pe obraz.
    -Ahmm.
    -S-a intamplat ceva?
    -Nu doar ca am chimie si nu vreau sa intarzii.
    -Te conduc eu.
     -Nu e nevoie.pa!spun si plec de acolo.Il aud cum ma striga,dar il ignor.O vad pe Emma cum intra ca un fulger pe usile liceului.Merg dupa ea,dar Sophie imi blocheaza calea.
    -Date!zic eu rece.
    -Ce i-ai zis lui Emma?I-ai zis de Brad?
    -Nu stiu despre ce vorbesti.mint eu
    -Ba stii exact depre ce vorbesc,doar ca faci pe proasta si ma enervezi!Acum spune-mi ce i-ai zis!
    -Bine!I-am spus adevarul!
Ea face ochii cat cepele de uimire.
    -Ce ai facut?Tu nu esti normala?Stai i-ai spus si de Brad?
   -Ce sa spuna cui?intervine Brad.
   -Aaa...
   -Vroia sa ii spuna Emmei cat de mult te iubeste!adaug eu.
   -Aw si eu te iubesc iubito!spune si o saruta pe Sophie.
   -Eu trebuie sa merg la chimie.Pa!
   -Kathrine!Nu am incheiat discutia!striga Sophie.
    -Bine!
Din perspectiva Emmei
Intru in clasa plina de nervi,imi bag castile in urechi si incerc sa ma linistesc inchizand ochii si facand respiratii usoare.Aud cum cineva isi trage scaunul,dar ignor persoana respectiva.Castile imi sunt smulse din urechi si il vad pe Harry uitandu-se atent la mine.
     -Hey.ma saluta el.
     -Ce vrei?ma rastesc deja la el fiind cuprinsa de nervi.
    -Se pare ca cineva s-a trezit cu fata la cearceaf.zice si incepe sa rada.Ce ai patit frumoaso de esti asa nervoasa ?
    -1 Nu mai imi spune asa si 2 nu e problema ta!
In clasa intra Jade,iar imi bag inapoi castile pana vine profa.Ora a fost plictisitoare si acum urma pauza de pranz.Ma asez la o masa mai retrasa si incep sa mananc.La masa se pune cineva,dar privirea mie atintita tot pe mancare.Ma gandesc la viata mea,la Jade,la Derek..Ma intreb oare ce mai face?El a ales sa se distanteze de mine astfel pierzand legatura de tot.
    -A-aammm b-buna!zice o voce de fata.Ridic capul si o vad pe Evelyn.
    -Buna Eve!
    -Hey,aa te deranjeaza daca stau aici,adica stiu ca esti prietena cu Jade si Harry,dar era singura masa libera si...
     -Poti sa stai Evelyn.Doar pentru ca ma inteleg cu Jade si Harry nu inseamna ca nu pot sta si cu alti oameni.
Se uita la mine si zambeste.
     -Sti,ai un caracter foarte diferit de al lor.
     -La ce te referi?
     -Pai Harry sta doar cu prietenii lui,iar Jade isi da mereu aere de superioritate doar pentru ca e iubita lui Luke.
    -Buna fetelor!zice Liam.
    -Buna Liam!Il salut eu.
Ochii lui parca ies din orbita,se uita la mine cu uimire.
     -Stii cum ma cheama?intreaba el.
     -Da,de ce nu as stii?Avem si cateva ore impreuna.
      -Stiu,doar ca tu esti prietena cu vedetele scolii.Adica ai o imagine de pastrat de ce iti pierzi vremea cu niste tocilari?
Dupa ce a zis asta Evelyn a lasat capul in jos.M-am saturat pana in maduva oaselor de asta!
     -Voi 2 nu sunteti tocilari,sunteti oameni!Iar eu am dreptul sa stau cu cine vreau,nu sunt obligata sa stau cu Jade sau Harry.
Si ca tot vorbeam de lup,Harry intra in cantina impreuna cu grupul vedetelor printre care si Jade.Harry ma cauta cu privirea,iar cand ma gaseste incepe sa ranjeasca.Vine spre masa noastra,dar eu ma ridic si ies din cantina.Grabita ma lovesc de cineva si cad.
     -Fuck!Uitate pe unde mergi!
    -Cineva e cam prost dispus azi.Ridic prievirea si dau de un baiat superb cu ochi verzi,un par roscat ca focul cu tenul alb care ma soarbe din priviri.
      -Scuze.Am avut o zi cam grea.Nu am vrut sa fiu nepoliticoasa.Sunt Emma!ii zambesc eu.
       -Mike.Incantat.
       -Esti un elev nou?Nu te-am mai vazut pe aici.
       -Tocmai ce m-am mutat.Te-ar deranja daca mi-ai arata scoala?Nu cunosc pe nimeni aici.intreaba plin de speranta.
       -Sincer,nu m-ar deranja deloc.Sa mergem!
Dupa ce i-am aratat scoala  am mers in curte,iar toata lumea se holba la noi.
    -Deci Mike,de unde esti?
    -New York.
    -Wow.Am stat si eu acolo ceva timp.
    -Pe bune?spune el uimit.
    -Da,am stat acolo cam printr-a-8-a,dar a trebuit sa ma mut.raspund cu o urma de tristete.
     -Hey, ce faceti?intervine Kathrine.
     -Bine tu?Aaa,da Kathrine el e Mike noul nostru coleg.Mike ea e Kathrine.
      -Imi pare bine.zic ei  amandoi la unison.
     -Eu trebuie sa plec dragilor.Vorbim maine.Pa!
     -Pa!spun la unison.
Ajunsa acasa ma duc in bucatarie si vad un bilet.
,,Buna scumpo,imi pare nespus de rau,dar o sa fiu plecata o luna in Japonia cu un caz mai special.Te pup si te iubesc!O sa iti trimit bani in fiecare zi"
Grozav o sa fiu singura o luna,yey!Las biletul pe masa si urc sus.In timp ce imi faceam temele sunase soneria de la usa.Cobor,iar cand deschid usa raman terifiata.
     -Kristen,ce ai patit?
Era toata plina de sange.Cade la pamant si incerc sa o tin treaza.
        -E aici.
        -Cine?
O ridic si o  pun pe canapea.Ma duc pana in baie sa iau trusa de prim-ajutor si incerc sa ii opresc sangerarea.
        -Emma?

Hey cititori!Va multumesc mult,ca imi cititi cartea si da stiu capitolul a fost mai plictisitor,dar promit ca urmatorul va fi mai palpitant.

SecretulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum