Cu totii suntem doar niste pioni pe masa destinului.Altii sunt norocosi si scapa,iar altii raman si indura.Stiti care e cel mai minunat lucru la destin?Ca te poate distruge dintr-o singura lovitura.Destinul meu a fost sa fiu fiica unui rege,un criminal cu sange rece care nu cunoaste cuvantul mila,o mama care parca nici nu a existat si un frate care a cautat mereu perfectiunea.M-am intors inapoi la conacul familie Wiliams si l-am asteptat pe Kyle toata noaptea,dar el nu a aparut.E un criminal,stiu asta,dar stiu si ca am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de el.Il iubesc.Indiferent de ce se intampla.
-Uh...cam siropos,nu crezi?Ma ridic speriata din pat si il vad rezemat de usa pe baiatul acela Dean.
-Ce vrei de la mine omule?Nu te cunosc!Habar n-am cine esti,asa ca spune-mi odata ce vrei!
-Cam morocanoasa azi Black.Ce s-a intamplat,te-a tradat iubitelul?ma intreaba el razand.
-Taci.Care e problema ta defapt?M-a tradat,mare lucru.O sa trec peste.
-Nu,nu o vei face.zice el apropiindu-se astfel eu facand cativa pasi inapoi.Ti-e frica de mine?intreaba el nedumerit.
-Bineinteles ca nu.Vroiam doar sa tin distanta vizibila.
-De ce?Tie frica ca o sa ma aproprii prea tare?zice el zambind pervers.Distanta dintre noi e aproape inexistenta si eu raman efectiv blocata.Isi apropie fata de a mea si pot sa ii simt respiratia pe fata mea.Haide Em,stiu ca si tu ma vrei asa cum o fac si eu,trebuie doar sa accepti.Buzele lui erau la un milimetru de ale mele,dar dupa imi amintesc de Kyle...are nevoie de mine.Imi pun bratele pe umeri lui si ii trag un genunchi puternic in stomac.Acesta cade de abia mai respirand la paman tinandu-se de burta.Incerc sa trec de el,dar acesta ma prinde de picior si ma arunca de pamant.Il lovesc inapoi cu piciorul si reusesc sa prind avant ca sa ma ridic.O iau la fuga cat de repede.Nici macar nu il cunosc.Ce vrea de la mine?
~Alex povesteste~
Sunt un dobitoc!Cum am putut s-o las acolo singura cu creatura aia!Merg apasat si rapid sa ajung cat mai repede la locul care separa teritoriul tatei de cel al unchiului.
-Alex unde mergem?spune Raven aparand in dreptul meu.Nu ii raspund si merg mai departe.Alex baietii sunt epuizati,eu zic sa ne oprim.Ma uit la baieti si chiar erau extenuati.
-Bine.Luam pauza 5 minute.
-Esti ok?ma intreaba Raven ingrijorata.Imi intorc privirea catre ea si ii iau mana in mica intr-a mea.
-Te iubesc Raven.Ea se uita la mine nevenindu-i sa creada ce tocmai am scos pe gura.Am spus-o cu toata sinceritatea pe care am avut-o.
-Si eu te iubesc Alex.O trag ma i aproape de mine si o iau in brate strans.
-O ce induiosator!Imi intorc privirea,iar cand vad persoana respectiva simt cum imi ingheata sangele in vene.
-Tyler!zic eu incordandu-ma.E o adevarata placere sa te revad.Tyler,fiul unchiului,Vincent Black,un varcolac al naibii de puternic si incapatanat.
-Placerea este de partea mea.Nu ai de gand sa mi-o prezinti pe frumoasa aceasta de langa tine?
-Ea nu are nicio legatura cu razboiul si cu familia noastra deci as prefera sa nu.Baietii se apropie si ei pregatiti pentru orice atac.
-O haide!Alex ziceam doar sa mi-o prezinti nu sa ma hranesc cu oasele ei firave.Desi as fi tentat.Incepe sa se apropie,dar eu il opresc impingandu-l puternic.Deci e varcolac.Hmm..interesant,unchiul stie?
-Nu e problema ta!
-Deci nu.Aa da unde imi sunt manierele!Numele meu este Tyler Black,incantat de cunostinta.
-Raven Lockwood.De asemenea.Intinde mana politicoasa,dar idiotul i-o prinde si o saruta gentil.
-Ce vrei?zic eu raspicat.
-Am auzit ca aveti probleme si m-am gandit ca v-ar trebui o mana de ajutor.Ma uit neincrezator la el.Ii pot oferi protectie Alex.O pot proteja.
-Fie.Sa mergem.zic eu si incepem sa inaitam.Va fi o noapte lunga.Ma opresc cand aud pe cineva alergand foarte repede.Ma intorc sa vad daca pot gasi sursa zgomotului si o vad pe Emma alergand panicata nestiind unde sa mearga.
-Alex,ce se intampla?Ma intreaba Aiden ingrijorat.
-Habar nu am.Fuge de cineva,dar nu imi dau seama de cine.E foarte panicata.Em!o strig eu sa ma auda.Isi indreapta privirea spre mine si se uita cu tristete.Nu se aproprie de noi,doar sta acolo.Inima ei bate foarte rapid.Tyler,ramai aici cu baietii si cu Raven,ma duc sa vad ce se intampla.
-Alex lasa-ma le mine.zice Tyler prinzandu-ma de brat.
-Poftim?De ce?E sora mea.
-Stiu asta,dar lasa-ma pe mine.Il vad cum se indreapta spre ea incet,iar cand ajunge langa,Emma ii sare in brate.Ii e frica de mine?gandesc eu.
~Emma p.v.p~
Il tin strans in brate stiind ca probabil e ultima data.Nu stiu cine e tipul ala,dar stiu ca sigur vrea sa ma ucida.
-Ce s-a intamplat?imi spune el mangaindu-mi parul.Tremuri.Ma desprind din imbratisarea lui calduroasa si incep.
-Acum cateva zile am avut un vis tampit si in el aparea si un baiat Dean.Nu il cunosc sau ceva,dar el zice ca da.Credeam ca e doar imaginatia mea,dar azi...a aparut la mine in camera.Eram asa de panicata Tyler,a incercat sa ma sarute,dar l-am lovit si a cazut la pamant.El incepe sa cada pe ganduri cand imi aude descrierea zilei mele,dar dintr-o data isi ridica privirea si se uita speriat la mine.
-Trebuie sa il gasesti pe Kyle.Rapid.Nu esti in siguranta nici daca vii cu noi,nici daca ramai de una singura.Trebuie sa-l gasesti pe Kyle si sa-i spui ce s-a intamplat ok?
-Ok.Ii raspund eu si il vad cum se indeparteaza.Tyler...se intoarce la mine si se uita atent.Protejeaza-i.El da din cap in semn de raspuns si isi continua drumul.O iau la fuga cu speranta ca il voi gasi pe Kyle.Sper sa va placa!
CITEȘTI
Secretul
Teen FictionVolumul I din seria Secretul -Iartă-mă Emma. -Să te iert?Cum poți să îmi ceri asta? -Nu am avut de ales.A fost un ordin de la rege. -Ai avut de ales.Puteai alege să mă salvezi pe mine,dar ai ales...