Capitol bonus

89 7 8
                                    

~Sophie povesteste~
Ieri am pierdut una dintre cele mai dragi persoane ale mele.Mi-am pierdut prietena.O persoană care isi ascunde durerea intr-un zambet vesel,e o persoana care are curaj.Ne cunosteam chiar din clasa a 5 a si niciodata nu au fost momente in care sa lipseasca de langa mine.Era mereu acolo pentru mine.Nu am dormit deloc azi-noapte.Chiar acum stau si privesc pozele cu noi de cand ne-am cunoscut pana in prezent.Siroaie de lacrimi imi curg pe fata,dar nu le pot opri.Mi-am pierdut prietena.

Azi este inmormantarea,dar desi nu vreau deloc sa ma duc,Dean ma obliga

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Azi este inmormantarea,dar desi nu vreau deloc sa ma duc,Dean ma obliga.Nu cred ca o sa pot sa ma abtin din plans,dar o sa incerc.Am vorbit cu fetele,Jade si Diana.O sa fie si ele prezente.Au fost devastate cand le-am dat vestea.Tineau la ea.Cu totii o faceam.Dean nici macar nu a stat in casa pe timpul noptii.A stat doar cu ea.Imi sterg lacrimile si imi fac un dus rapid.Imi iau rochia si pantofii negri,imi pieptan parul si ies pe usa pentru a vedea daca totul e pregatit.Cativa slujitori,toti imbracati in negru se plimba de colo colo urmand ordinele lui Damon.Se pare ca e un bun organizator si m-a ajutat mult cu pregatirile pentru inmormantare.
     -E totul pregatit?intreb eu.El se intoarce spre mine si se uita putin trist si obosit la mine.Probabil arat ingrozitor din cauza lipsei somnului.
      -Arati oribil.Nu ti-am zis sa dormi putin?Dar fie te inteleg.Totul e pregatit.Haide trebuie sa mergem.Imi face el semn spre usa de la intrare.Afara curtea era plina de trandafiri albi,care erau preferatii Emmei,un tablou mare in care era o poza cu ea zambind si langa ea erau puse amintiri cum ar fi bratari sau alte chestii.Mergem spre locurile noastre,ceremonia se va tine afara exact cum isi dorea si ea.Ma asez jos chiar langa fete si le vad pe fiecare cum incearca sa nu planga in hohote.Parintele apare si incepe slujba.Nu m-am mai putut abtine si am inceput sa plang.Dupa ce parintele termina,Dean merge in fata pentru a spune cateva cuvinte.
     -Astazi este o zi trista.Azi inmormantam o persoana minunata.Ne inmortam prietena,sora si regina.Pentru mine Emma Black a fost ca o raza de soare.Era intotdeauna acolo pentru mine,imi asculta toate prostiile si intotdeauna stia cum sa faca un om sa zambeasca.Am iubit-o.Am iubit-o enorm de mult,dar niciodata nu am avut curajul sa-i spun asta.Sunt un las,stiu asta.De aceea ma aflu azi in fata voastra pentru a ne lua ramas bun de la printesa noastra.Cu totii am iubit-o enorm de mult,chiar si daca am ranit-o.Ma bucur ca am cunoscut o asemenea persoana,care poate iubi neconditionat si care te-ar sprijini cu orice,oriunde,oricand.Acum va rog sa ma urmati pe ultimul drum al printesei noastre.Cu totii ne-am ridicat si ne-am indreptat spre cimitir.Brad,Dean,Damon si Tyler varul Emmei au vrut sa ii duca sicriul pana la groapa.Sicriul a fost lasat usor si ei deja au inceput sa acopere groapa.Jade parea la fel de distrusa ca mine,doar ca deja ea a cazut in genunchi si urla dupa prietena ei.Luke si Diana incercau sa o calmeze,dar nu reuseau.Brad a venit langa mine si m-a luat strans in brate vazandu-ma ca aproape era sa cad si eu.
        -O vreau inapoi,Brad.Imi vreau prietena inapoi.zic adapostindu-ma la pieptul lui.
        -Stiu.spune mangaindu-ma pe spate.
~Dean povesteste~
Lumea mea e distrusa.Totul e distrus.Printesa mea a murit chiar in fata mea,iar eu nu am putut face nimic.Nu am sa mi-o iert vreodata.Inmormantarea s-a terminat si majoritatea lumii a plecat.Am ramas doar eu,Sophie,Brad,Jade si Luke.
       -Ce vom face acum?intreaba Jade uitandu-se la mine.
        -De ce te uiti la mine?ma rastesc eu la ea.
         -Frate,ia-o mai usor.Ma avertizeaza Luke.
         -Nu imi spune tu ce sa fac!ii spun pe un ton mai ridicat.
          -Ajunge!zice Sophie cu toata puterea care o mai avea.Ne uitam la tine pentru ca tu ar trebui sa fii noul nostru lider.Alex a plecat,Emma nu mai e,deci nu prea avem variante.Emma te-a ales ca tu sa conduci in locul ei asa ca hotarastete ce o sa faci!imi spune Sophie dur.
          -Poftim?Emma m-a lasat pe mine la conducere?De ce?Si cand?
          -Emma tinea la noi.Dar te-a ales pe tine ca conducator in caz ca ii se intampla ceva.zice Jade si eu devin si mai confuz.Te iubea Dean si ea chiar credea ca poti sa-i iei locul.Stau putin pe ganduri,dar dupa ce imi dres glasul incep sa vorbesc:
   -Momentan vom ramane aici pana la absolvire.Dupa ce am absolvit fiecare are dreptul sa mearga la ce facultate vrea sau sa faca ce vrea.Daca veti avea nevoie de ceva ma veti contacta.Inteles?
    -Da.spun toti la unison.
   -Bun.Ne mai vedem.zic eu plecand.O sa imi refac viata,o sa uit de trecut,o sa uit de ea.

Bună tuturor!Sper că va plăcut finalul!De aceea vreau să fac un anunț!Am decis să scriu și volum II-Lumea umbrelor.Cartea este deja postată.Vă mulțumesc pentru sprijin!

Vă mulțumesc pentru sprijin!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  

SecretulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum