Düzenlendi
Gece su içmem gerektiği için ayaklandım gözlerimi ovuşturup pencerenin önündeki masaya ilerledim bir bardağa şişenin içindeki suyu doldurup bir kaç yudum aldım.
Uyku sersemi bir şekilde arkamı dönerken az önce pencerede bir şey gördüğümün farkına varıp arkamı döndüm ve dönmemle çığlık atmam bir oldu.Doğuş uykulu gözlerini ovuşturarak ayaklandı.
Bana manasız gözlerle bakarken camı gösterdim yavaşça.Doğuş cama bakınca,ne olduğunun yeni farkına varıp cama fırladı,camı tutarken bana endişeyle baktı..
"Banyoya git Dolunay!"
Kendimi düşünüp hemen banyoya doğru ilerledim.
İçeri girdim ve kapıyı kilitledim,kapının önüne ittim havlu dolabını sonra da içeriyi dinlemeye başladım.
"Buğaç sakin ol!"
Dedi Doğuş tehditkar bir sesle.
"Sanane çekil önümden onu istiyorum!"
Dedi az önce adının Buğaç olduğunu öğrendiğim vampir.
Bunca zaman dayandın yani şimdi mi acıktın pis vampir!
Cidden bu dünyanın bana garezi var.
Gerçekten sıradışı ne varsa benim başıma geliyor!bu düşünceleri bir kenara bırakıp tekrar kapıyı dinlemeye odaklandım,çok fazla sesli hırıltılar geliyordu.
"Buğaç tut kendini bak bunca yıl alıştık sadece hayvan kanı içmeye lütfen kendine hakim olmaya çalış!"
Dedi Doğuş.
Şaşırmıştım gerçekten hayvan kanı ha.
Cidden midem kalktı."Ya abi hasret kaldım insan kanına hep hayvan hayvan olmuyor sende en az bizim kadar onu istiyorsun ama belli etmiyorsun!"
Dedi Buğaç.
İçten içten Doğuşu da benim kanımı içmeye ikna etmeye çalışıyordu çakal!"Nerden çıkardın bunu?"
Diye sordu Doğuş.
Koçumsun Doğuş!
Hadi Doğuş!
Sen yaparsın Doğuş!
Onu vazgeçirebilirsin Doğuş!"Bu kız okula adımını atar atmaz ormana ne süratle gittiğini,kendine hakim olamamaktan korktuğunu bilmiyor muyum sanıyorsun?
Dedi Buğaç.
Harbiden tırsmaya başladım.
Ne yani Doğuşta mı benim kanımı içmek istiyordu?
İnanamıyorum ya ben birde ona güvenmiştim..."Evet kabul ediyorum onu ve kanını çok istiyorum ama yapamam!"
Diye sessizce tısladı Doğuş..
Ama duydum.
Yaşasın annemin altın gününe gelen teyzeler.
Gizli birşeyleri dinleme taktikleri işe yaradı gerçekten.
Eğer buradan sağ çıkarsasam onları öpeceğim.
Onları öptüğüm aklıma gelince anında bu düşüncemden vazgeçtim ve tekrar odaklandım içerdeki gümbürtüye.."Neden yapamazsın?"
Dedi Buğaç sakinleşmiş gibi bir sesi vardı.
"Bilmiyorum yapmak istiyorum fakat o kadar saf biri ki beni git gide içine çekiyor bu inanılması güç bir durum farkındayım,engel olamıyorum.."
Gerçekten kararsızlık içerisinde kalmış gibiydi.
"Yoksa sen ona karşı bir şeyler mi hissediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...