Austin-Shadow...
"41 kere MaşAllah"
Dedi Şükrü amca ve öksürdü.
"Ben de iyiyim"
Gülümsedim.
"Fazla alı koyma Doğuş'u işten benim bir kaç işim var hadi selametle.."
Dedi ve gitti Şükrü amca..
Gülümseyip daha çok sokuldum Doğuş'uma hamilelikten dolayı şiştiğim için karşısına geçip sarılamıyordum karnımdaki minik DoDo engel oluyordu bize..
Doğuş alnıma bir öpücük kondurdu.
"Havalar soğumaya başladı sen daha böyle ince giyinmeye devam edersen üşüteceksiniz."
Bana fırça atar gibi bir hali vardı.
Dudaklarımı büzdüm."Tamam babacık.."
Kahkaha attı.
"Eve birşeyler almamız lazım"
Dedim
Doğuş etrafına bakıp bir çocuğa odaklandı.
"Samet iki dakika benim yerime kasada durur musun?"
Çocuk itiraz etmeden kasaya geçti.
Biz de Doğuş'la bir alışveriş arabası alıp reyonlarda gezmeye başladık.Çikolatalı ne görürsem alıyordum.
Doğuş da benim bu halime gülüp geçiyordu.Nihayet alışveriş bittiğinde kasaya ilerledik.
Hepsini geçirip ödedik ve poşetledik."Doğuş akşam Şükrü abiyle gelirken arabayla getirirsin sen bunları ben şimdi taşımıyım"
Dedim açıkçası üşeniyordum zaten kendimi zor taşıyordum.
"Tamam hayatım"
diyip son kez alnımdan öptü beni.
Evin yolunu tutmuştum bu gün iyi yürümüştüm açıkçası biraz hava almak iyi gelmişti.
Eve geçip kendime bitki çayı yaptım ve oturup bebeğinizin olduğunu öğrendiğim günden beri rutin olarak tuttuğum günlüğe yine yaşadıklarımı yazmaya başladım.
Benim günlüğüm sıradan değildi.
Çocuğumuzun farklı bir tür olacağı zaten aşikardı..
Her şeyi yazıyordum nasıl tanıştık, ne kavgalar ettik ,neler yaptık..
Öğrenmeliydi her şeyi..
Bu da benim ailemin bana veremediği bir şey olduğu için belki bu kadar çok istiyordum bunu yapmayı..Bitki çayımdan bir yudum aldım..
'Sevgili DoDo'm adını düşünüyorum kim bilir ne koyarız..?
Senin farklı olacağını biliyorum,buna adım gibi eminim..
Bu gün sabah yine babacığına kahvaltı hazırladım gitti işe sonra Safiye abla geldi sağolsun yaprak sarma yapmış bana kendi elleriyle yedirip gitti ben de biraz evde oturduktan sonra sıkılıp biraz yürüyüşe çıktım sahilde oturdum.
Ne oldu biliyor musun..?
Sümüğüm aktı..'Kahkaha atmaya başladım evet o da Emin'im ki bunu okuyunca kankalara boğulacaktı.
'Çantamda peçete ya da mendil yoktu ve ben burnumu çekmekten bir hal olmuştum.En sonunda yanımda yüzünü görmediğim bir adam bana acıyıp mendil uzattı bir bilsen nasıl utandım..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...