41 KERE MAŞALLAH

22.1K 1.1K 289
                                    




Mutluydum...mutluyduk bu zamana dek hiç olmadığımız kadar..
Acılarımızı silip atmıştı bir kenara, minik DoDo.
Onu hissetmek için nelerimi vermezdim ki..
Bu kadar güzel ve müthiş bir varlık için yani.
Karnımdaki hareketleri bile beni benden alıyordu.
İnanır mısınız sırf onun etkisi diye kusmayı bile sever olmuştum.
İyice gelişsin diye önüme ne gelirse de yer olmuştum.
Tabi şimdi bu söyleyeceğim bozacak tüm büyüyü lakin acayip şişmiştim..
Etli butlu bişey olmuştum ve bu kilolar durmak bilmiyor ilerliyordu..
Ama minik DoDo sağlıklı olacaksa varsın hurra diye gelsin kilolar.
Zaten genellikle hareketli bir yaşam biçimimiz olduğundan üstüme çullanan kiloları hayli hayli verirdim ben..

Tam beş aylıktı artık minik Dodo'm..
Kasım ayının 15'indeydik.
Zaman ne kadar hızlı geçmişti.
Bir Düzen kurmuştuk Doğuş'la.
Mersin'in Deniz taraflarına yani çok uzaklara gidip bir ev satın almıştık.
Kimseler rahatsız etmesin diye.
En korktuğum,rahatsız edecek kişi Rüzgar'dı onun o şizofren halini bir daha görmek istemiyordum.

O yüzden bu kadar uzaklara taşınmıştık.
Kimse bizi tanımıyordu ya da şöyle söyliyeyim tanıyorlardı ama tanımıyorlardı çünkü iki aydır burada oturuyorduk.
Burda Doğuş bir işe başlamıştı.
Komşularımız sağolsun ona hem iş ayarlamışlardı  hem de o gidince benim yanımda durup sohbet ediyorlardı.
Haliyle çok alışmıştım bu ortama.
İlk başlarda fazla sıkıyordu ama bir süreden sonra herkes her şeye alışıyordu zaten..

Halime abla,sevgi abla ve sevgi ablanın gelini hep başımdaydı.
Halime abla kendi halinde evli bir ablaydı onun kocası Şükrü abi Doğuş'a süper markette kasiyerlik işi bulmuştu.Halime ablanın hiç çocuğu olmadığından kendi yaşından küçük herkese çocuğuymuş gibi sevecen davranırdı.
Sevgi abla dul bir kadındı üç çocuğu vardı maşallah üçü de erkekti ikisi evlenip gitmiş üçüncü çocuğu Yen'i Yen'i evlenmiş sevgi ablanın da isteğiyle sevgi ablanın yanında kalmıştı.
Zaten oğlu bütün gün işte iken hamile gelini her zaman onun yanındaydı.Gelininin adı Alya'(y)dı gözleri boncuk boncuk mavi çok tatlı bir kızdı Maşallah.
24 yaşında olgun bir kız idi.
İki aylık hamileydi de..

...

Kapının hızlıca çalmasıyla karnımı ve belimi tutarak(Sevgi abla önermişti bunu),mutfaktan çıktım ve kapıyı açtım.
Safiye abla elinde bir tencereyle yanımda duruyordu..

"Günaydın Safiye ablacığım hayırdır bu ne?"

Diyip tencereye baktım.
Safiye ablanın her zamanki haliydi.
Ne yaparlarsa ben hamileyim aşeririm diye getiriyordu.

"İlahi Dolunay.."

Diyip beni şirin bir şekilde itip içeri geçti.
Gülüp kapıyı kapattım ve ben de içeri geçtim.

Safiye abla oturmuş tencerenin kapağını açıyordu.

Daha yeni öğlen olmuştu Doğuş'a her sabah yedi de kalkıp kahvaltılık hazırlıyordum o da atıştırıp duşunu alıyor ve saat sekizde işe gidiyordu.

Safiye ablanın yanına oturmadan gelen yaprak sarma kokusuyla gözlerimi büyüttüm..

Dudaklarımı yalayarak Safiye ablanın yanına oturdum.

Benim halimi görünce kahkaha attı ve tek tek yedirmeye başladı bana eli ile.
Zaten şu an gözüm dönmüştü çatalı düşünecek durumda değildim.

ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin