Düzenlendi"Sen gelmeden önce umursamaz biriydim kimse umrumda değildi ama sen geldikten sonra herşey değişti seni umursuyorum sen kendi mahsumluğunla ve saflığınla benim buzdan duvarlarımı,ön yargımı yıktın"
Bu söyledikleri çok hoş geliyordu
Kendimi bu denli mutlu hissetmem normal dışıydı.."Sen de beni değiştirdin ben espiriden nefret eden bi insanken sana espiri yapasım geliyor , durduk durmadık yere gülüyorum , bazen kendimi babuna benzetiyorum ve gülüyorum delirdim resmen..
İlk defa bi erkekle bu denli yakınlaşıyorum,ona birşeyler anlatmaya çalışıyorum ne bileyim yani onunla sürekli konuşmak istiyorum..."Çok hoş bir şekilde gülümsedi
Devam ettim.."Benden duy istedim düşüncelerimden değil gerçekten gülüşün sana yakışıyor ilgimi çeken ve beni bu denli etkileyen nadir bir erkeksin."
Sustuğumda ben de gülümsüyordum.
"İkimizde birbirimizin üzerinde fazla etki bırakmışız desene"
Haklıydı,bu çok fazlaydı bir miktar söyleyemezdik çünkü üzerimizdeki etkiler miktarı aşacak kadar fazlaydı..
"Bu romantiklikten itiraflardan sıkıldım ne yapalım?"
"Okulun bitmesine bir saat kaldı yemekhaneye gelmeye ne dersin?"
Diye sordu,öğlen yediğim yemekle duruyordum.
"Olur.."
Toparlanıp aşağı indik pek kullanılmadığı belli olan yemekhaneye girdik.
Ben oturdum.
Doğuş yemek almaya gitti fazla uzak değildi zaten o yemek seçerken ben etrafı inceliyordum sonra büyük bir el arkadan ağzımı tuttu ve beni sürüklemeye başladı ne kadar yırtınsam da hiçbir işe yaramıyordu
Elini ısırmaya çalışıyordum fakat ağzımı öyle bi tutmuş ki ısıramıyordum ağlıyordum Doğuşa belki de son defa bakıyordum yüzünü uzaktan da olsa son kez inceliyordum..
Artık görüntüsü yok olmuştu beni tutan kişi hala sürüklemeye devam ediyordu..!
Neden ben,gerçekten sınandığımı düşünüyordum..
Tam da mutlu olmaya başlamışken,yeni yaşantıma hazırlanmışken bunlar olmak zorunda mıydı..
Ağlamam daha da şiddetleniyorduBirşeyden emindim artık işim bitmişti,toparlayamazdım..
Sonunda durmuştuk beni tek hamlede bu ıssız yerdeki sandalyeye oturtup bağladı
Nasıl bu kadar hızlı yaptı?Tabi ya o bir vampir
"Doğuş seni öldürecek"
Diye bağırdım avazım çıktığı kadar
"Uslu dur Doğuşun zaafı"
"Lanet olsun bırak beni Gerizekalı bırak..!"
Tokat attı yüzüm sola döndü ağzımda metalik bi tat vardı büyük ihtimalle dudağım patlamıştı yüzümü tekrar ona çevirdim.
"Amacın ne senin gerizekalı?"
Diye bağırdım ama o beni umursamadan parmağını dudağımdaki kana değdirip ağzına götürdü
"0Rh+ bayılırım"
Cidden lanet olsun,herşeyden nefret ediyorum..
"Yeter be bıktım hepinizden bıktım ne istiyorsunuz benden hepiniz iğrenç ölü varlıklarsınız..!"
Diye bağırdım
Bir tokat daha attı
bu sefer suratım sağa döndü artık delirmiştim acımtırak olmaktan sıkıldığımı hissettim ona dönüp histerik bir kahkaha attım
bana şaşkınca baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...