İYİ OKUMALAR..Birden ben bu düşüncelerin içindeyken kapı kapandı daha doğrusu çok hızlı çarpıldı yerimden sıçradım bile diyebilirim.
Korkmaya başlamıştım neler oluyordu böyle.
"Dolunay buraya gel..!"
Diye emretti Doğuş Bu da ne demek oluyordu bana hâlâ nasıl emir verebilirdi ki?
"Niyeymiş?"
İnattım ben,bana emir verilmesinden de çok nefret ederdim.
"Dolunay burya gel!"
Diye diretti bende korkmaya başladığım için bir kereliğine daha inadımı kırıp çamaşır makinesini çektim ve kapıyı açıp içeri girdim.
"Dolunay tehlikedesin"
Gözleri mosmordu ve dudağı patlamıştı yine mi kavga etmişti,çok kötü görünüyordu..
Görüntüsünü umursamamaya çalışarak cevap verdim.
"Ne diyosun ya(!)"
Zor olmuştu alayla cevap vermek ama başarmıştım.
"Sanki ben tehlikede olduğumun farkında değilim(!)"
Diye devam ettim
Bana kötü bir bakış attı."Zaten bu okula gelmen başlı başına saçmalık ama az önce hepsini yemekhane de konuşurken gördüm seni elde etmek istiyorlar..!"
Bir an korku oluştu içimde.
"Ama seni onlara verme gibi bir niyetim yok"
Demesiyle biraz olsun rahatlamıştım o da sonuçta vampirdi beni koruyabilirdi.
Peki neden koruyordu ki ben onu tersliyordum onunla inatlaşıyordum ona tokat bile atmıştım ama o bana engel bile olmamıştı..
ona sorarcasına baktım."Bana öyle bakma."
Dedi ve devam etti.
"Seni korumamın sebebini biliyorsun."
Evet lanet olsun ki biliyordum beni seviyordu...
"Aslında beni korumana gerek yok başka bir yol daha var."
Dedim biraz duraksadıktan sonra.
Bir an afalladı."Beni vampire dönüştürebilirsin o zaman bana zarar veremezler"
Dedim
Bana ölümcül bakışlar attı acayip tırsmıştım..
Bu da neydi böyle ergen mi,bi korurum diyor bi ölürdürecek gibi bakıyor!"Ergen değilim seni öldürme gibi bir niyetim olsaydı bunu kolaylıkla yapardım ama niyetim o değil."
Dedi düşüncelerimi okur gibi,ne diyorum ben ya zaten düşüncelerimi okuyor...!
Güldü..!
Ne kadar da dengesiz..!"Neyse dediğim gibi benim yanımdan ayrılmıyorsun!"
"Bak Doğuşçuğum bana emir vermeye son vermelisin..!"
"Vermezsem ne olur?"
Beni hep köşeye sıkıştırıyordu.
Ne diyeceğimi cidden bilemiyordum."Herneyse boşver gitsin.."
"Aman havandan da geçilmiyor,zaten hep köşeye sıkıştır sonra havalan falan ne bu Ukala tavırlar ya bir de..."
"Aman ya havalıyım diye başımın etini yedin kadın,hem sevdiceğin havalı olmayacak da yoldan geçen adam mı havalı olacak..!"
Dedi.
Kadın kelimesine takmamaya çalıştım."Yoksa.."
Dedim sinsi bir şekilde sırıtarak.
"Yoksa ne?"
Dedi
Sırıtışım daha da genişlerken
"Yoldan geçen adamı bile benden kıskanıyor musun..?"
Bu sefer onun yüzü kızarmaya başlamıştı..
İlk defa karşımda bi erkek kızarıyordu
Ve ne acayip ki son derece tatlı görünüyordu gözüme..
O yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tutuyordum resmen..Aynı zamanda o kadar delirmiştim ki ona doğru yaklaşıp iki elimle yanaklarını sıkmaya başladım acayip tatlı duruyordu ama yanaklarını bıraktığımda ben de en az onun kadar utanmıştım.
"Özür dilerim ilk defa bir erkek..."
"Özür dilemene gerek yok sen içtenlikle davran yeter bana.."
Dedi bu sefer içtenlikle güldü..
Ben sadece gülüşüne takılmıştım bu an hiç bitmesin istedim ilk defa birşeyi bu kadar çok istiyordum..."Dudaklarıma bakmayı keser misin çünkü benimde bakasım geliyor ve baktığımda da öpesim geliyor bu bir zincirleme.."
Dedi ama dedikleri zerre umrumda değildi,ben deli gibi ona hayranlıkla bakmaya devam ediyordum.
"Sen bilirsin."
Dedi ve yaklaşmaya başladı onun yaklaşmasını beklemeden yapmamam gereken şeyi yapıp onun yüzünü tuttum ve ben öptüm
elimi yumuşacık saçlarına soktum harika saçları vardı saçlarıyla oynadıkça kendine has kokusu dolduruyordu odayı,bu koku daha önce bu kadar güzel gelmemişti burnuma...Nefessiz kalınca geri çekildim alınlarımız dayalı öylece duruyorduk gözlerimin derinlerine bakıyordu..
Geçmişimi görüyor,içimdeki Ben'e dokunuyordu..Geri çekildim bir an önce ortamı dağıtmalıydım..
"Şey sana öpme öpme diyordum bu sefer de ben öptüm af edersin değil mi?"
"Tabiki"
Dedi Yine içten gülerek
"Ne yapıyorsun bana böyle?"
Diye sordum ama bu daha çok kendime sorduğum bir soruydu.
"İnan bana sen bana kat kat fazlasını yapıyorsun."
Dedi
Ortamdaki bu muhabbeti değiştirmek amaçlı"Bir kaç dakika önce hödüğün tekiyken şimdi böyle olmayı nasıl başarıyorsun?"
Diye sordum ve ayaklarım acıdığı için yatağa oturdum o da kendi yatağına oturup
"Senin sayende"
Dedi ve derin bir nefes alıp devam etti
"Sen gelmeden önce umursamaz biriydim kimse umrumda değildi ama sen geldikten sonra herşey değişti seni umursuyorum sen kendi masumluğunla ve saflığınla benim buzdan duvarlarımı,ön yargımı yıktın..."
...
ARKADAŞLAR BAYADIR BU BÖLÜMLE UĞRAŞIYORDUM
SINAVLARIM BU HAFTA BİTTİ OKULDA KAPANACAĞINA GÖRE HER GÜN BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM SİZLERİ VE YORUMLARINIZI ÇOK ÖZLEDİĞİMİ İTRAF ETMELİYİM BİR ÖNCEKİ BÖLÜME YAPILAN YORUMLAR ÇOK HOŞUMA GİTTİ ARADA BAKIP BAKIP SIRITIYORDUMSİZLERİ AŞIRI DERECEDE ÖZLEDİM..
YORUMLARINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...