'Zaten şu hayatta tek istediğim oydu ve şu an kocam olmuştu..'...
Hayat bir trendi
Raylara oturtabilirsen,sana cennet
Raylara oturtamazsan sana cehennem.....
Gözlerimi açtım ama açmaz olaydım Doğuş belinde havlu ile duştan yeni çıkmış bir halde karşımda duruyor idi.
Yutkundum.
'Dün gece doymadın mı kızz(!)'
Diye çemkirdi iç sesim
Sorun şu ki çemkirmekte de haklıydı.Dün neler olmuştu öyle,biz evlenmiştik ve Deniz kenarındaki herkes buna şahit olmuştu.Sonra hiç konuşmaya fırsat bulamamış ve hemen şu an bulunduğumuz Balayı oteline gelmiştik.
İç çektim Doğuş beni kucaklamış ve kapıyı iki saat ben kucağındayken zorla açmıştı.
İçeri girdiğimizde ise kapıyı ayağı ile kapatıp beni yatağa kadar taşımıştı daha sonra da yatağa yatırmıştı.
Tam bana doğru eğilirken neden kalktığımı bilemeden ben ayağa kalkmıştım.
'Nohut beyinli olduğunu söylemiştim'
Sen bi sus.
Neyse bana önce anlamayarak bakmıştı daha sonra ise dudağının kenarı sinsilikle kıvrılmıştı.Rolleri değişmiş gibi bu sefer ben ona anlamayarak bakmıştım.
Bana yaklaşınca az önceki gibi yutkunmuştum tabi,yanağıma küçük bir buse kondurup bana aniden arkamı döndürtmüştü.
Ne yapıyordu böyle diye düşünmeden edememiştim.
Saçlarımı bir omzumdan öne atıp fermuarı yavaş yavaş indirmeye başlamıştı.
Tabi bende heyecan tavan..
Fermuarı sonuna kadar indirdiğinde elbisenin düşeceğini hissedip hemen göğüs kısmından tutmuştum.Korkuyordum ama neden korktuğumu bile bilmiyordum..
Daha sonra Doğuş beni kendine çevirip ellerimi tutmuştu.
Elbisenin düşmesi ile her şey iplik söküğü gibi gelişmişti.Her neyse düşüncesi bile utanç kaynağım.
Tekrar Doğuş'a odaklandım son olarak tişörtünü giyip yanıma uzandı.
O yıkanmıştı fakat ben daha üstümü bile giyinmemiştim.
Tam bir aptalım.
Doğuş'un yere düşmesini göze alarak örtüyle birlikte kalktım yataktan.
Kalkar kalkmaz kasıklarıma gelen sancıyla Doğuş'a olan gülme isteğimin yerini acı dolu bir inleme almıştı.
Doğuş anında düştüğü yerden kalkıp yanıma geldi.
"Dolunay iyi misin?"
"Evet"
Dedim ve gülümsemeye çalışarak örtüyü daha sıkı tuttum.
Doğuşta kötü bir şey olmadığına kanaat getirerek tekrar yatağa dönmüştü.
Herşeyi düşünmüştüm de ben şimdi nerede giyinecektim daha önemlisi ne giyinecektim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...