"Olabilirsin"Diye üç bi yandan ses duyunca gözlerimi tekrar kırptım ve Doğuşun beni oturttuğu yerdeydim hemen çaprazıma baktım yoklardı.
Bunların hepsi yanlızca bir hayalmiydi yani ben bir Salorea değilmiydim.
Oysa sahiplenmiştim ben bu soyadını , o aileyi..'Zaten sen bir Saloreasın hem de yanlızca soyadı olarak değil tür olarakta'
Zihnimdeki bu ses Hilal'e aitti etrafıma baktım ve o masanın üstünde onu tek başına otururken görünce gülümsedim o da göz kırptı ve kayboldu.
İçimden bir ses-ki bu Hilal'in sesi değil- bu durumlara alışmam gerektiğini söylüyordu.
Önüme döndüğümde Doğuş elinde poşetle yanıma geldi ve oturdu.
"Ne bitmez kuyrukmuş be"
"Doğuş seni gördüm.."
Dedim kaşlarımı çatarak
Doğuş soğuk soğuk terler dökmeye başladı ve en sonunda ağzındaki baklayı çıkardı."Off tamam kuyrukta her zaman öndeyim bilirsin ama insan yemeklerinden sıkılıp bir adamdan azcık ısırık alıp biraz kanla beslenmiş olabilirim"
Diyip mahsum kedi bakışları attı.
Kahkaha attım
"Doğuş aslında sırada en sondayken adamların önüne kaynak yaptığını görmüştüm ama bunları bilmem iyi oldu."
Diyip bir daha kahkaha attım
"Siktir"
Diye mırıldanmasını duyunca yine kahkaha attım.
"Herneyse sıcacık poğaça ve çaya ne dersin?"
Diye sordu.
"Doğuş poğaça tamam da çaylar nerde?"
Gülüp ayağa kalktı ve saniyesinde iki çayla geri döndü.
"Heyyt vampirim benim"
Diye sarıldım koluna.
Kahkaha attı.
Kolundan çıkıp açlıktan guruldayan karnımı doyurmanın derdine düşerek poğaça poşedini elime aldım.
Düğümünü çözmeye çalıştıkça sıkılaşıyordu en sonunda pes edip klasik bir Türk olarak poşedi yırtarak açtım.
Doğuş bu halime kıkırdadı."Benimle yemezsen seni dilim dilim doğrar Eti'ni de kurtlara atarım Doğuş"
"Açık ve net bunu sevdim"
Diyip benim gibi o da eline bir poğaça alıp yemeye başladı.
İstediğini alırsın sen be Dolunay.
Herşey çok güzeldi,
Gerçekleri öğrenmek yani tam olarak gerçek olup olmadığını bilmeden inanmak bile hoştu.
Acaba Doğuş'a Salorea Nasıl bir tür diye sorsam ne derdi.
En mantıklısı sormaktı."Doğuş sana bir şey sorabilirmiyim?"
"Sor bitanem"
Dedi
Gülümsedim"Şey Salorea türü Nasıl bir tür?"
"Salorea harika bir türdür ya
yani insan gibiler ama değiller bi çeşit cadı gibiler insanların zihninde dolanıp anılarını, yaşadıklarını sanki oradaymış gibi görebilirler.
Görünmez olabilirler
Çok hızlıdırlar
Ölümsüzdürler
Gözleri her türlü ortamda çok net görür
Çok güçlüdürler
Sinirlenince acı onlara vız gelir
Kincidirler
Bir insanla göz teması kurup hipnoz edebilirler hatta en sevdiğim özelliklerinden biri şu ki göz teması kurarak karşılarındaki kişiyi ya da kişileri istedikleri bir yere ışınlayabilirler tabi kendileri de ışınlanabilirler.
Ayrıca Zaman'ı da durdurabilirler.
Bir de korkutucu bir özelliğe daha sahipler.
Onlar bir varlığın gözlerinin içine bakıp onu yok edebilirler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...