Allah'ım şu an çok fazla mutluyum sizleri çok seviyorum...
Şimdi bu kız delirdi diye düşünüyorsunuz ama ben delirmedim bu mutluluğumun sebebi sizlersiniz..
3k olmuşuz bu benim için çok büyük bir şey sizlere çok teşekkür ederim iyiki varsınız..
İyi okumalar...Doğuş kapıyı açtı ve karşısındaki kişiyle birşeyler konuşmaya başladı bi süre sonra galiba benim de burada olduğumu hatırladı ve karşısındaki kişiyi yolladı yanıma gelip oturdu.
"Hiç de bozmamışsın pozisyonunu bakıyorum."
"Bozmamı mı isterdin?"
Diye sordum ukala bir tavırla.
"Yoo hayır bozma sakınn"
Diyip oturdu.
"Hiç te hoşuna gitmemiş gibi görünmüyor bakıyorum"
Dedim onu taklit ederek.
"Çünkü hoşuma gidiyor."
"Vay vay vay"
Dedim
"Nerede kalmıştık Hah şurda"
Dedi ve biraz yakınlaştı nefesi dudaklarımdaydı.
"Şimdi sıra sende."
Dedi
nefesi...Bilerek mi yapıyor?
O zaman ben de yaparım
"Ne yapıcağım ki?"
Dedim nefesimi oldukça yavaş üfleyerek
Sonra daha fazla bu pozisyonu sürdürmek istemedim ve onu öptüm tam geri çekilecektim ki izin vermedi ben ağzımı oynatamıyordum tüm kontrol ondaydı ama bu yaşadığım duygu çok değişik bi duyguydu..
sanki birazdan havalanacak gibiydim,lakin yere düşmekten de bir o kadar korkuyordum..
'Çok güzel hissettiriyor.. '
Sonunda dudaklarımızı ayırdığımızda irademi biraz olsun toparlayabilmiştim.
"Çok güzel hissettiriyorum öyle mi?
Ama İnan bana sen de çok güzel hissettiriyorsun.."Şu an o kadar utanıyordum ki..!
"Neyse"
Dedim konuyu dağıtmak amaçlı..
"Benim Canım çok sıkıldı ne yapalım?"
Harbiden ben de sıkılmıştım.
Hala olan duygu yoğunluğum düşünmemi engelliyordu.."Sıkıldığını dışından söyleyebilirsin"
Kahkaha attı.
"Doğuşçuğum canım lütfen bi rahat dur okuma artık düşüncelerimi."
Dedim tatlı bir şekilde.
"Tamam canım sen merak etme ben okurum."
"Nerde deli varsa beni buluyor nerde bi iş varsa benim başıma geliyor bu ne iş kardeşim ya?"
"Yanlız kardeşim demesek canım iyiydi"
Diyip göz kırptı.
"Bi rahat duramıyorsun elin ayağın dursa gözün durmuyor gözün dursa ağzın durmuyor Ne demiş atalarımız 'az laf çok iş' bir alakası yoktu ama olsundu.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...