Sabah olmuştu çoktan bunu gözümün tam üstüne vuran güneşten anlamak pek de zor değildi.
Gözlerimi açtım,gözlerimi açmamla çok büyük bir mide bulantısının gelmesi bir oldu.
Kendimi sıkarak hızlı bir şekilde lavaboya koştum.
Kapıyı kapatmadan midemde ne var ne yok kustum.
Çok fena üşütmüştüm galiba.
Sifona basıp elimi yüzümü yıkadım ve ağzımı çalkalayıp odaya geçtim.Revire gidip acilen bir ilaç yazdırmalıydım kendime çünkü her dakika kusamazdım artık kusmaktan içim dışıma gelmişti.
Saate baktım saat dokuz idi.
Doğuş mışıl mışıl uyuyordu onu uyandırmak istemedim.
Dün revirde gördüğüm açılış saati geldi aklıma sekiz buçukta açılıyordu.
İki dakika gidip muayene olup gelebilirdim.
Hazırlanıp Doğuş'a son bir bakış attım.Çantamdan bir tane postit çıkarıp üstüne;
'fena üşütmüşüm ben revire gidiyorum hayatım merak etme geç kalmam :)'
Yazıp baş ucuna koydum ve çantama telefonumu koyup odadan çıktım.
Revire inip oturdum muayene olan bir bayan vardı sonra sıra bende idi.
Benden önceki bayan sanırsam kocası olan adamın kucağında çıktı.
Çok mutlu görünüyorlardı."Sence kız mı olur erkek mi?"
Diye sordu bayan kocasına sonra da uzaklaştılar.
Kıskanmıştım doğrusu biz hiç bu kadar mutlu olamamıştık.
Bu düşünceyi bir kenara koyup içeri girdim.
Dünkü Doktor hanım vardı."Ne şikayetiniz vardı?"
Diye sordu Doktor hanım raporlara bakarak.
"Şey galiba fena halde üşüttüm"
Dedim muayene sedyesine oturarak.
Doktor hanım kafasını kaldırdı beni görünce sıcak bir gülümseme yollayıp önüme geçti.
"Belirtileri anlatır mısınız lütfen?"
"Şey dün iki kere kustum bu gün de kalkar kalmaz kustum ve şöyle bir şey var kustuktan sonra başım çok felaket dönüyor ve dengemi sağlayamıyorum sonra tenim solgunlaşıyor."
"Hımm,doğrusunu söylemek gerekirse iki seçenek var bunlardan sadece birincisi üşütmüş olmanız diğerini ise şimdi anlayacağız"
Diyip neşeli bir şekilde gülümsedi.
"Şimdi Uzanın lütfen."
Diyip yan taraftaki ultrason aletinin jelini aldı eline daha sonra da karnımı açıp jeli bolca döktü.
Sonra jeli yerine koyup ultrason cihazının kolunu alıp jeli yaya yaya karnımda gezdirdi.
Aynı zamanda ekrana bakıyordu.Sevinç'le gülümsedi.
"Adınız neydi?"
"Dolunay"
"Dolunay hanım bebeğinizi izlemek istersiniz diye düşünüyorum."
Dedi ben şok olmuş bir şekilde ekrana bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...