Düzenlendi
ARKADAŞLAR KONU BİRAZ FARKLI OLMAYA BAŞLADI ÖZÜR DİLERİM
ADINI DEĞİŞTİR DİYEN BİLE OLDU BU SEBEPTEN DOLAYI BU BÖLÜM KISA DA OLSA YAYINLAMAK İSTEDİM..Doğuşun ağzından..
Yemekhaneye geldik,Dolunay oturdu ben de yemek almaya gittim, tenefüs olmadığı için sorun çıkmazdı Dolunayla ilgili..
Yemekleri alıp bir tepsiye koymam uzun sürmüştü tepsiyi tutup arkamı döndüm..
Dolunay yoktu Nasıl?
Tepsi birden yere düştü..!
"Dolunay..!"
Ses yok..!
"Dolunay..!"
Deli gibi bağırıp ortalıkta onu aramaya başladım..
"Bak bu bir oyunsa kötü olur..!"
Dedim ama yine çıt çıkmadı, korkmaya başlamıştım.
"Dolunay..!"
Diye bağırdım tüm gücümle,ama nafile...
Nereye gitti?
Kim götürdü onu?
Kim onu elimden aldı?
Kim buna cesaret etti?
Tüm okulu aramaya başladım.
Sonra aklıma odamız geldi,hemen oraya koştum ama boştu..!"Dolunay..!"
Diye bağırdım odada..
Ona birşey olamaz,kimse ona birşey yapamaz..!O kişiyi kendi ellerimle öldürürüm.!
Zil çaldı..!
Korku ve sinir eş zamanlı olarak vücudumu ele geçirmişti..
Hızla odadan çıktım önüme geleni duvara yasladım.!"Dolunay nerde?"
Diye bağırdım
"B-bilmiyorum"
Diyorlardı,kime sorduysam aynı cevabı alıyordum..
Aynı şeyi defalarca yaptım ama nafile ortada yoktu kim onu kaçırdı kim?
Lanet olsun..!
Odaya ilerledim..Ona onun kokusuna bu kadar alışmışken kim onu benim elimden alabilirdi ki?
Hayatımda yeni duygulara yer verirken kim hayatımın içine edebilirdi ki..?Acaba şimdi ne haldedir..?
Ona işkence edene işkencenin alasını yaşatırım..!
Nasıl bulcağım onu Nasıl..?
Lanet olsun!
Elimi sinirle saçlarıma soktum."Hepsi benim hatam onu oraya götürmemeliydim..!"
Onun yatağına uzanıp yastığından kokusunu içime çektim ağlamaya başladım hayatımda ilk defa ağlıyordum..
Cidden bu kadar kısa bir sürede nasıl içime işlemişti,anlam veremiyorum..!
"Dolunay..!"
Yutkundum..
"Bu kadar erken bırakma beni.."
Ağlamam daha da şiddetlendi..
Sakinleşmeye başladığımda yavaşça ayağa kalkıp tekrar tekrar okulu aradım ama yoktu.
Ne kadar da aptaldım..!
Onu kaçıran sanki okulda mı tutar?Sonra aklıma aşağıdaki okulun boş depoları geldi.
Oraya koştum.
Tek tek bakmaya başladım ikincisine girdiğimde;
İçerisi leş kokuyordu.
İçeriye dikkatli baktığımda biri yerde yatıyordu hemen yerde yatanın yanına koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...