Düzenlendi
Yine Bennn..
Biraz beklettim kusuruma bakmayın o kadar güzel kitaplar var ki dalıp gidiyorum ama bu sizi unuttuğum anlamına gelmez🖤Unutmayın sizleri çok seviyorum ve asla unutmam🖤
İyi okumalar umarım beğenirsiniz🖤
...
Bende bana verdiği odaya girdim ama odada birsürü kadın görmeyi beklemiyordum.
Şok olmuşçasına kadınları inceliyordum,hepsinin saçı sarıydı,boya olduğu çok belli oluyordu, üç kadın vardı.
Bu Kadınlardan biri hariç diğerleri topuklu ayakkabı ve mini etek giymişlerdi.."Siz kimsiniz ve burda ne işiniz var ?"
Dedim incelemem bittikten hemen sonra..
"Bizi Rüzgar Bey gönderdi sizi hazırlayacağız"
Dedi aralarından en düzgün görünümlü kadın.
Sonra içten bir şekilde gülümsedi."Özür dilerim kendimizi tanıtmadık ben Lamia"
Dedi sonra solundaki hiç sevemediğim garip kızı gösterdi..
"Bu Sude"
Dedi ve sonra sağ tarafındaki daha bir garip olan kızı gösterdi,pek haz ettiğim söylenemezdi..
"Bu da Alev"
"Tanıştığıma memnun oldum bende.."
Tam ismimi söylüyordum ki Alev hızla lafa atladı..!
"Biliyoruz Dolunay..! "
Diyip duraksadı ve Lamia'nın ölümcül bakışlarına mağruz kalınca,
"Hanım..!"
Dedi
Lamia konuyu değiştirmek amaçlı beni sandalyeye oturttu."Fazla zamanımız yok Dolunay hanım saçınızla başlayalım."
Elimdeki poşedi alıp elbiseyi içinden çıkardı
Elbiseyi iyice inceledikten sonra Alev'e verdiYanıma gelip;
"Bu elbiseyle harika olacak bir saç modeli biliyorum.."
Dedi;
Ve saçımı yapmaya başladı yaklaşık yarım saat sonunda bu benim saçım mı şimdi demek istedim çünkü bu topuza resmen bayılmıştım.
Dağınık bir topuzdu,etrafını örgüyle çerçevelemişti.."Çok beğendim eline sağlık.."
Gülümseyerek karşılık verdi.
"Benim işim bitti sıra Sude'de hadi Sude elini çabuk tut çünkü yarım saat kaldı"
Dedi başıma bu sefer Sude geçti ve makyaj yapmaya başladı..
"Benim makyaj malzemelerine alerjim var..!"
Sude içten bi gülümseme gönderdi ve makyaja devam ederken konuşmaya başladı;
"Sevgiliniz sizi iyi tanıyor bize alerjiniz olduğunu söyledi bizde o yüzden özel seçtik malzemeleri.."
Sevgili derken Rüzgarı kastediyordu kesin..
Bu durum canımı git gide daha çok sıkıyordu..
Başımı salladım o da makyaja devam etti
On dakikaya makyajım tamam oldu ne kadar ısrar Etsem de kırmızı ruj sürdü neymiş Rüzgar kırmızı istemiş pabucumun Rüzgarı..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK VAMPİR LİSESİNDE TEK İNSAN KIZ
VampireVampir içinde #1-15.12.2016- Vampir içinde #4-15.06.2017- Vampir içinde #2-15.06.2018- Vampir içinde #3-15.06.2019- Vampir içinde #3-15.06.2020- Başlangıç-21.08.2016- (DÜZENLEMEDE) Yanlış seçilen Erkek Vampir Lisesi... .... "Sen kimsin ve odamda ne...