20.Bölüm

2.2K 171 80
                                    

YN: Selam, Okumadım hatalar olabilir. Ne kadar çok yorum gelirse ona göre yarın yeni bölüm gelebilir. 

Yorum yapmayan, Yorumsuz kalsın!

**************

1,5 Ay Sonra...

Düğün hazırlıkları Luhan ve Chanyeol'ün yardımları sayesinde büyük bir hız içinde yapılmış ve düğün günü gelip çatmıştı. Düğün Seul'deki ünlü Grand Hilton Seoul Hotel'de yapılacaktı.

Hem Sehun, hem de Jongin çok heyecanlıydı. İkisi de ayrı odalarda hayatlarını birleştirmek için sabırsızlanıyordu. Davetliler çoktan gelmeye başlamış, tören zamanını bekliyorlardı.

Aslında Sehun'un, Jongin'e söylemediği bir şey vardı. Düğün hazırlıkları esnasında birkaç kez fenalaşmış ve kusmuştu. Doğru düzgün yemek yiyemiyor ve kendisini çok halsiz hissediyordu. Bunu yaklaşan düğün telaşına yorsa da, Luhan ona birkaç kez doktora gitmesi hususunda baskı yapıncaya kadar doktora gitmek gibi bir niyeti yoktu.

Doktor onu muayene etmiş ve birkaç kan testi istemişti. Test sonuçları bugün yani düğün günü belli olacaktı.

Bir yandan düğün heyecanı kalbini çarptırırken, bir yandan da içinde test sonuçlarının kötü çıkma korkusu vardı.

Heyecandan dakika başı ekranına bakmaktan kendisini alıkoyamadığı için sehpanın üzerine bıraktığı telefonu çalınca nefesini tuttu.

Ekrana baktığında arayanın doktoru olduğunu gördü. Hiç bekletmeden cevaplarken, neredeyse kalbi yerinden çıkacaktı.

"Efendim Dr. Choi?"

"Sehun-si sonuçlarınız az önce çıktı."

"Düğün günümde bana kötü bir haber vermeyeceğinizi umut ediyorum."

"Tam aksine Sehun-si, sizi tebrik ederim."

Sehun şaşkınlıktan doktorun söylediğini anlamamıştı.

"Ne?"

"5 Haftalık hamilesiniz..."

"S-siz ciddi misiniz?"

"Evet, Sehun-si... Testleri kendi ellerimle kontrol ettim. Herhangi bir hata yok. Hamilesiniz..."

"Tanrım..."

Boşta kalan eliyle ağzını kapattı. Eğer kapatmasaydı, kesinlikle çığlık atıp ortalığı ayağa kaldırarak insanları telaşlandırabilirdi. Hem çok şaşkın hem de çok mutluydu.

"İyi misiniz Sehun-si?"

"E-Evet, Çok iyiyim Dr.Choi. Bu güzel haber için size ayrıca teşekkür ederim. Sayenizde sevincim ikiye katlandı."

"Rica ederim ben sadece görevimi yaptım. Yalnız lütfen balayından sonra tekrar kontrole gelin. Size kullanmanız için bazı vitaminler ve destekleyici birkaç ilaç vereceğim."

"Çok teşekkür ederim Doktor mutlaka eşim ve ben yanınıza geleceğiz merak etmeyin"

"Mutluluklar dilerim Sehun-si."

Doktoru telefonunu kapattıktan sonra Sehun yerinde duramaz olmuştu. Elini takımının üzerinden karnına götürdü. Hamile olduğuna bir türlü inanamıyordu. Üstelik birazdan sevdiği adamla evlenecekti. Sehun bundan daha büyük bir mutluluk düşünemiyordu.

Kendi kendine tebessüm ederek düşüncelerine gömülmüşken, Luhan içeri girdi. Onda bir şeylerin değiştiğini hemen fark etmişti.

Davetsiz MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin