no.11

2.2K 110 23
                                    

O S C AR

Allihop satt i vardagsrummet för att titta på film. Vi skulle tydligen ha filmmaraton. Varken jag eller Felix var så taggad på det, ingen av oss två gillade film.

Felix låg i min famn med endast halvöppna ögon. Han gäspade lätt och gosade in sig mer i min famn. Han var gullig.

"Oscar", mumlade han trött.

"Ja Flixy?" svarade jag och kysste hans huvud lätt.

"Jag är trött, och uttråkad", suckade han.

"Honey boo", skrattade jag lågt. "Ska vi gå in till oss och sova, eller vad säger du?"

"Om vi ska sova kan vi lika gärna göra det här", svarade han.

Jag nickade försiktigt. Felix log nöjt och gosade in sig ännu mer i min famn – om det ens var möjligt. Han kysste min hals lätt och slöt sina ögon.

"Jag älskar dig", viskade han tyst mot min hals.

"Jag älskar dig med, Fells", svarade jag mumlandes.

Tjejernas blickar vändes mot oss. Vissa log, vissa log inte. Vi log tillbaka innan de vände sig om mot filmen igen.

"Jag borde duscha", mumlade Felix plötsligt.

"Ska vi gå då?" svarade jag lågt och tittade flinandes på honom.

Han tittade på mig med höjda ögonbryn. Skrattade lågt.

"Kåtbock", skrockade han mot min hals.

"Kom igen, dirty boy", flinade jag. "Vi måste bli av med lite smutsiga problem."

Felix skrattade och följde efter mig då jag reste mig ur soffan. Jag tog tag i hans hand och drog med honom mot ett av badrummen. Låste dörren bakom oss.

Jag tryckte direkt upp honom mot väggen. Lät mina händer flyga under hans lätta tröja. Läppar som klister mot hans. Hans sensuella blickar och hans erotiska miner mot mig fick mitt hjärta att rusa ännu snabbare.

"Skulle vi duscha, eller?" skrattade han med låg röst.

"Mhm", mumlade jag och lät mina läppar leka mot hans hals.

Ett försiktigt stönande läte släpptes ut ur hans strupe. Jag nafsade lätt till på hans hals. Backade ifrån honom. Flinade lätt.

Felix stirrade på mig medan han klängde av sig sin t-shirt. Hoppade fram mot mig, och tog ett hårt tag om min t-shirt. Han slängde av mig den innan han tryckte sina läppar mot mina. Samtidigt som han kysste mig så knäppte han upp mina tighta jeans.

"Fy vad jag älskar dig", mumlade han.

Medan han drog av mig mina byxor lät han sina läppar följa längre och längre ner över min överkropp. Jag skrattade lågt.

"Felix. Lugna ner dig", försökte jag.

Jag försökte få honom att släppa mig för en stund. Jag fick honom att dra av sig sina kläder, och knuffade in honom i duschen. Sekunden efter gjorde jag detsamma.

Jag satte på vattnet och lät det få smeka våra nakna kroppar. Felix händer träffade min bröstkorg. Han log brett och tittade på mig. Jag kysste hans panna lätt medan jag sträckte mig mot schampoflaskan. Tryckte ut en liten klick som jag sedan började massera ut i Felix blöta hår. Han gjorde detsamma – tog lite schampo för att massera ut i mitt hår.

"Du är så sjukt snygg helt täckt i vatten", viskade han.

-

Alltså det är typ två år sedan FoooExperience idag, jag kommer gråta.

På tal om inget, jag har biologiprov på torsdag, vet knappt vad det handlar om och vet inte vad jag ska plugga på. vARFÖR ÄR LÄRARE SÅ DÅLIGA PÅ ATT FÖRKLARA?'?!!

Hallå jag vill följa mer människor på Twitter, så spring in och följ mig på @/j0hannalindgren så följer jag tillbaka, woho.

Jag har tänkt på en sak, och det är att berätta min livs största hemlighet för er. Typ alla mina kompisar vet om det, men jag vet inte. Vi får se.

En annan sak jag har tänkt på, det är att när jag är ensam så säger jag meningen "I suck at life" om och om till mig själv, för det är fan sant. I do suck at life.

På tal om att vara dålig på allt så känns det lite som att ni försvinner. Kanske inte just på denna men på andra fanfics i alla fall. Det känns som att ingen uppskattar det jag gör när det knappt kommer några kommentarer och röster. Och jag tänkte på att om ingen uppskattar det jag gör så är det ju lika bra att sluta, men jag vill inte sluta, för det här är det enda jag gör på fritiden. Jag ligger bara i min säng och skriver på dagarna.

Förlåt, jag kände bara att jag behövde få ur mig det. Ni vet att ni är bäst och att jag älskar er väldigt mycket.

Ta hand om dig, så klarar vi oss igenom denna tisdag. Puss och kram ❤

Roommates » foscarWhere stories live. Discover now