F E L I X
Jag och några av tjejerna hade varit ute och shoppat lite. Det var mysigt att få hänga lite med dem också.
Med glada steg gick jag in till mitt och Oscars rum. Jag hade köpt en liten present till honom, som skulle passa honom perfekt!
Han låg i sängen och verkade sova. Han var gullig när han sov. Försiktigt smög jag fram och satte mig på sängkanten. Tog upp det som fanns i den lilla påsen.
Jag hade köpt en liten tiara till honom, som borde passa perfekt till en prinsessa som honom. Han var min lilla prinsessa.
Med försiktiga händer placerade jag tiaran i hans hår. Direkt fladdrade han till med ögonen - ett tecken på att han hade vaknat.
"Hej prinsessan", flinade jag lätt.
"Vad ler du åt?" frågade han och gnuggade sig i ögonen.
"Åt dig, du ser ut som en äkta prinsessa i tiara", sa jag glatt och kysste hans nästipp.
Han tittade på mig med rynkade ögonbryn.
"Ti-vadå?" frågade han.
Jag skrattade lätt. Snabbt drog jag fram min telefon och knäppte ett kort på min förvirrade pojkvän. Vände mobilen mot honom.
"Kronan i ditt hår, älskling", skrattade jag. "Det är en tiara."
"Sedan när har jag haft den?" frågade han ännu mer förvirrat.
"Sedan nyss, jag köpte den idag, bara för min lilla prinsessa", sa jag med ett nöjt leende.
Ett leende spreds över hans läppar. Han lät sina händer sättas mot mina kinder. Hans tummar smektes över mina kinder.
"Tack min prins", svarade han.
Oväntat så drog han ner mig i sängen bredvid sig. Han kysste mina läppar lätt. Hans ögon tindrade. Det gjorde mig glad att se honom glad.
"Tack för att du kom in i mitt liv", viskade jag och tryckte mitt ansikte mot hans kind.
"Tack för att du lät mig komma in i ditt liv", svarade han.
Vi var så klyschiga ibland, men jag tyckte om klyschor. Allt blev så gulligt, och jag älskade det.
Jag la mig i en bekvämare ställning i Oscars famn. Log. Njöt. Jag var hans och han var min. Ingen av oss skulle behöva röra på oss. Ingen skulle gå någonstans.
"Jag älskar dig", viskade jag och tryckte mitt ansikte mot hans halsgrop.
"Och jag älskar dig", svarade han och kramade om mig hårdare.
Våra ben låg hopflätade till en enda stor knut i fotändan av sängen. Oscars armar låg hårt om min kropp. Mina händer låg på hans bröst.
Han tog tag i mitt nackhår och började försiktigt att leka med det. Jag rös till då hans varma fingrar träffade min iskalla nacke. Han lät sina läppar borstas mot min nacke. Han fick bara mitt begär att växa starkare.
Snabbt vände jag mig om så att våra ansikten bara fanns någon centimeter ifrån varandra.
"Jag behöver dig nära mig", andades jag mot hans ansikte.
Han sa ingenting, utan tryckte mig bara närmare sig. Våra läppar kraschades ihop. Jag njöt av att känna hans mjuka läppar masseras mot mina. Njöt bara av att känna hans närhet. Känna mig älskad och samtidigt få älska tillbaka.
-
Tiaror är cute.
Så, hur mår ni idag då? Jag mår bra, tror jag, är bara hungrig haha...
Alltså jag har något i ögat så mitt öga rinner fett mycket, det är irriterande :(
Jag är jättearg på mig själv, för jag har så himla svårt att få ut något på de fanfics som jag har på lager. Ugh. Jag suger.
(Kommentera någonting roligt så blir jag glad <33)
Hoppas ni får en fin söndag i alla fall, det är säkert varmt ute (jag har ännu bara legat i min säng så vet inte än oops)! Puss och kram på er ❤
YOU ARE READING
Roommates » foscar
Fanfiction"Hej, jag heter Oscar och jag är din nya rumskamrat." --- Det simpla hej:et blev ju så mycket mer. Vi måste leva ihop, så varför inte älska ihop? (UTSPELAR SIG 2017) © foooilicous | 2016