60.

67 14 3
                                    

Dylan si nás nevšimol. Zahľadel sa niekam inam. Stála vedľa neho Britt Robertson osobne. A tie média písali hlúposti. Slzy mi zahmleli výhľad na Dylana, tak som sa otočila iným smerom, lebo mám dosť hrdosti na to, aby ma niekto videl s uplakanými očami. Plakala som snáď, keď umrela mama? Nie. Aspoň sa na to nepamätám. Plakala som snáď, keď sa mi vysmievali? Nie. Plakala som, keď som už nezvládala dlhy? Nie. Lebo ja som silná a ja neukazujem svoje slabiny. Vzdialila som sa od Dylana a Alana a ignorovala som Alanov krik adresovaný mne. Kašľala som na nich. Keď som bola už dostatočne ďaleko, aby mi Alan nedovidel do tváre, tak som sa odhodlala naňho zakričať.

„Idem sa prejsť!" zarevala som z plných pľúc, silno a hlasno, aby ma nepremohol plač.

Keď som sa prechádzala po pláži, dovolila som pár slzám vyjsť von. Neplakala som kvôli sklamaniu, ani kvôli tomu, že média klamali o Dylanovi. Neplakala som ani kvôli tomu, že je s Britt. Mala som iný dôvod. To, že som dovolila otvoriť svoje srdce iným. To, že som si spomenula na svoje problémy. To, že Alan vždy stál pri mne, ale vždy len ako kamarát. To, že mi robil vždy zle, ale zároveň ma chránil. To, aký sme mali začiatok. To, že sa jeho brat konečne zobudil z kómy. To, že moja sestra ho miluje a ani o tom nevie. To, že Alanovi na mne nezáleží. To, že ho milujem.

Milujem Alana Augusta.

________________________________

Trošku nečakane dlhšia časť, snáď sa páčila. I keď ste asi zvyknutí na dve-tri vety, dúfam, že to nevadí, že ich je tam možno desať. Tak... Po dlhšej dobe časť, ktorá zničila moje plány, ale to je úplne vedľajšie, lebo neviete, o čo sa jedná. To som zas ja #odveci. Takže... Ľudia, táto propagácia môjho príbehu je hrozná a najradšej by som si vynadala a hanbím sa za to, ale chcelo by sa niekomu prečítať si môj príbeh (Ne) Priatelia? Je to môj druhý príbeh, ktorý som tu písala a vlastne ho stále píšem, pred pár mesiacmi som ho na chvíľu pozastavila, ale nevadí. Mám totižto novú kapitolu už nachystanú, už len pár úprav. Každopádne, ak by mal niekto čas a chcelo by sa mu, tak si môže pozrieť ten príbeh. Už vopred ďakujem. A ďakujem aj tu za všetky reads, votes, comments a pridania do reading listu. Veľmi ďakujem :3. Venované -Zinka- ❤️.

Vaša stydiastilinski24

AustraliaWhere stories live. Discover now