85.

46 12 6
                                    

V jeho očiach sa zablyslo. Nerozumela som tomu. Chytil si moju tvár do jeho dlaní a postavil ma.

„Nie, Australia," pošepkal.

Nastalo ticho. Počula som jeho tĺkot srdca, cítila som ten svoj. Začula som zvonenie telefónu. Jeho telefónu. A všetko sa zvrtlo.

„Haló?" zdvihol telefón a netváril sa zrovna nadšene.

„Nie," odpovedal komusi do telefónu.

„Clark tam nie je?" zafunel podráždene.

Zacítila som z neho akési zvláštne napätie a agresivitu v jednom. Takého som ho nevidela odvtedy, ako ma videl s Alanom bozkávať sa pri Hazel. Vtedy to bolo naozaj žhavé. Vtedy som sa s Alanom vyspala prvýkrát. Prišla som o svoje panenstvo. V sedemnástich. Keď pomyslím na to, že Kelsey stratila panenstvo s Alecom, keď mala štrnásť, tak si asi poviem, že WOW... Škoda, že som sa to dozvedela až po jeho smrti. Nikdy by som sa s ním nevyspala. Viem, že Kelsey miloval. A ona jeho.

„A..." zlomil sa mu hlas. Spozornela som. Nikdy som ho nevidela ukazovať sa s toľkými pocitmi. Zmiešané pocity ho spravili takým zmäteným.

„Steve? Prežil to aspoň Steve? A Jack? Aspoň Jack. North? Lewis? To nie je možné... O chvíľu som tam," zložil telefón a umýval pohľadom. Aj tak som však zahľadela pár jeho sĺz.

„Počkaj!" skríkla som a schmatla som ho za rukáv, keď sa už oblečený chystal odísť.

„Prosím, neodchádzaj," prosila som ho. Zamračil sa na mňa.

„Moja jednotka. Je nás dvadsať, z toho jeden je ich vodca. Ja som vodca. Čiže devätnásť. Z toho osemnásť má podrezané hrdlo a to priamo na stanici. Australia, moji ľudia ma potrebovali a ja som si tu zatiaľ sedel a hral s tebou tú blbú hru, zatiaľ čo ty si si chystala vybiť svoj smútok na mne s tým, že sa so mnou vyspíš a na mňa by si sa už ani nepozrela. Ja som s tebou nespal, pretože viem, že by sa náš vzťah už nikdy nezahojil. Ja ťa poznám, Australia. Si sexy, priťahuješ nejedného, umrel by som pre jednu noc s tebou, ale teraz mi zomrela moja jednotka. Moja pracovná rodina, musím nájsť ich zabijaka a zistiť, prečo to spravil. A potom..." odmlčal sa, „potom..."

Otočil sa a odišiel. Buchol dverami. Cítila som sa hrozne. Otvorila som si pivo a upratala fľaše od vína. Hazel sa vrátila okolo pol piatej. Našla ma s uplakanou tvárou so štvrtým pivom v ruke. Vypila som až priveľa alkoholu. Musela som vyzerať hrozne.

„Panečku, Australia! Čo sa ti stalo? Kto ti to urobil? Prosím, Australia. Čo sa ti stalo?" strachovala sa Hazel.

Ak som nemala vypité aspoň dve promile, tak už neviem. Možno som mala aj viac. Možno práve preto som neskôr odpadla. V Hazeliných rukách. Spadla som do bezvedomia vďaka alkoholu.

________________________________

Príšerná časť, viem. Ste sklamaní, viem. Časť venujem jarka31 , pretože som si všimla, že sa jej tento príbeh akosi zapáčil a že mi ho celý povoteovala 😂 každopádne, ďakujem. Za všetko – votes, komentáre, followy i za pridania do reading listov 😊. Táto časť sa mi naozaj nevydarila. Čo myslíte? Kto je ten "záhadný" muž? Prečo fleewex posiela všetky svoje postavy do hrobu? Tak, lúčim sa s vami.

Vaša milovaná fleewex 🌟

P.S.: Ináč, šťastné a veselé Vianoce 💫 aký bol Ježiško?

AustraliaWhere stories live. Discover now