„Tak fajn. Čo si na teba vytiahnem. Keďže som seržant, tak o tebe viem už mnoho. Tak..." začal rozmýšľať, ale prerušila som ho.
„Začnem ja! Dámy majú prednosť, no nie?" zvodne som si prešla po stehne. Cítila som, že stuhol.
„Práve sa krotíš," zasmiala som sa.
„Hej," priznal sa, ale zrejme ma nepochopil.
„To je pravda, odhalila som ťa a ty si sa priznal. Piješ," vedela som sa predstaviť – v očiach mi tancovali plamienky a blčalo mi z nich vzrušenie. Rovnako, ako i v jeho očiach panovalo mužské ovládanie sa a sršala mu z nich obrovská nedočkavosť a nadržanosť. Miloval túto hru. Aj ja som ju milovala, keď sme ju hrávali s Alanom.
„Teraz som na rade ja. V treťom ročníku si sa na chalanských toaletách vyspala s Alanom, keď ste tam na noc uviazli. A predpokladám, že ste nemali ani kondómy a robili ste to viackrát," pery sa mu vykrútili do širokého úsmevu.
Odmietam si to priznať. A on to vie. V mysli som ho preklínala a dala som si dole ponožky.
„Naozaj? Daj si dole tričko!" protestoval.
„Aby som sa ti tu promenádovala so svojimi špekmi? Zabudni!" odbila som ho.
„Australia, prestaň s tým! Telo máš perfektné, keby som ťa mohol... Nahú som ťa nevidel už od prváku, keď si sa prezliekala pred nami na telinu," zaflirtoval.
„Veď si počkaj," žmurkla som ňaňho. „A teraz pravdu! Je pravda, že si chodil so Samnthou Rhootsovou, ale ani raz si s ňou nespal?"
Nič nerobil. Takže to nie je pravda? Vyvalila som naňho oči a ústa otvorila dokorán.
„Spali sme spolu všade, kde sa dalo. S ňou mám dokonca rekordy, Amadeusová," zasmial sa a na chvíľu si dal pauzu, aby si na ňu zaspomínal. „Raz som sa dokonca zľakol, že som ju nabúchal. Nemali sme kondóm a v tú noc jej rodičia neboli doma, tak som k nej prišiel... A... Nejako sa to zvrhlo, nechajme to tak," bolo vidieť, že mu tá téma bola nepríjemná, tak som to nijako neriešila.
Natiahla som sa po víno a naliala nám. Už aj to bolo prázdne. Zbehla som rýchlo po tretie, trochu som už zakopávala, ale opitá som ešte nebola. Tie vína boli slabé, teraz som však vytiahla silnejšie. Bola moja vina, že si teraz spomenul na tú kravu, musí i zabudnúť. Rovnako, ako i ja na Alana.
Sadla som si k nemu na gauč, naliala nám a obaja sme sa napili veľkým dúškom.
„Tak... Harry Smith ti nikdy nedal, pretože bol verný... Samanthe," pri jej mene sa mu hlas zlomil.
Napila som sa. Naraz som vypila polovicu pohára. Pred očami sa mi zahmlelo.
„Nikoletta Frenczová ťa v druháku ponížila tak hrozne, že sa ti prišla ospravedlniť a vyfajčiť ti ho," pozrela som sa mu do rozkroku, kde som už videla mierny hrbolček na jeho nohaviciach. To ma nažhavili ešte viac.
Mlčal. Pozeral sa mi na ústa, konkrétne na moje pery. Prezeral si moje telo, z pier mi skĺzol na krk, hruď, brucho, stehná a opäť sa mi pozrel do očí. Pery zovrel tak silno, že z nich vytvoril tenkú čiaru. Vyzliekol si tričko a daroval mi pohľad na jeho krásne telo. Ako seržant musel absolvovať tvrdý výcvik, do ktorého zapadalo i posilovanie. Zahryzla som si do pery a zavrela si oči. Tá predstava...
„Spala si s Alecom tesne pred jeho smrťou, pretože si zistila, že Alan má inú a celý čas ťa ťahal za nos," vysypal zo seba odrazu. Zaskočil ma.
„Odkiaľ to vieš?" vyhŕkla som. Neodpovedal, len zatínal päste.
„Do prdele, odkiaľ to vieš? Ak to niekedy povieš Kelsey, tak..."
„Kelsey mi to povedala. Videla vás. Teba, ako si to užívaš a jeho... Zlomilo jej to srdce. Vieš o tom? Australia, nemohla si radšej prísť za mnou? Musela si naozaj využiť radšej jeho? Musela si zničiť vzťah zrovna tvojej najlepšej kamarátke? Australia, ten blbec z teba spravil sviňu. Nikdy by si to neurobila. A dobre vieš, že si mohla prísť za mnou. Ja som tu pre teba stále. Som ako tvoja osobná šľapka, tvoja bff spred roka, mala si to vedieť," rozčúlil sa.
Už-už si išiel obliecť tričko, keď som ho rýchlym pohybom zastavila. Odhodila som mu tričko a začala ho bozkávať. Po hrudi, po krku, až som sa dostala k ústam. Prebojovala som si vstup do jeho úst a skúmala ich vnútro. Naše jazyky sa jemne dotýkali, hrali sa a tancovali. Bozk neskôr zmenil smer do divokého, ale stále nežného bozku.
Držal ma za boky. Ani som si nevšimla, že moje tričko už dávno ležalo na zemi, podobne, ako i moje legíny.
Zrýchlene sme dýchali. Naše pohľady sa opäť stretli. Čakala som na jeho rozhodnutie. Prikývol.
Rozopla som mu nohavice a...
______________________
Hanbím sa... Možno si myslíte, že však tam ešte nič nebolo, ale hej... Ok, ešte to presúvam na také budúce dve až tri časti, čo budú také... Perverzné, takže slušní... Radšej nepokračujte, ak nechcete. Prepáčte mi moju hroznú tvorbu, ale niečo takéto píšem prvýkrát, takže... A okrem toho je 1:47 a ráno mi to naozaj nemyslí. Venované Ellisxx . Snáď sa vám táto časť páčila. Vaša
Fleewex 🍁
YOU ARE READING
Australia
Short StoryMeno depresívneho dievčaťa s hlavou plnou myšlienok a divných úvah. Australiu ako trojročnú opustil otec a Australia ostala sama s mamou a mladšou sestrou Hazel, ktorá sa práve narodila. Čo bolo vlastne aj dôvodom, že jej otec odišiel. Nechcel už ď...