part 21

64 5 0
                                    

“ Danny senin ne işin var burada?”

“ Hadi hazırlan gidiyoruz”

“ Anlamadım. Nereye gidiyoruz?”

“ Hadi ama Ece. Katy çok sinirlenecek bir an önce hazırlanıp dışarıya gel.”

“ tamam. Tamam da nereye gideceğiz ona göre giyinicem”

“ Eğlence bizi bekler bebeğim” ıyy danny cidden mi? Bebeğim. Iyy hiç hoş değil.

Cevap vermeden kapımı kapatıp odama çıktım. Siyah dar bir pantolon, mavi bir gömlek siyah topuklularım ve birazda makyaj. İşte hazırdım. Seri adımlarla evimden çıkıp arabaya bindim.

“ Siz kafayı mı yediniz? Güzelim uykumdan uyandırdınız beni farkında mısınız?” dedim gülümseyerek.

“ Kaç yaşındasın sen Ece 50 mi yok yok 50 değildir 70 e ne dersin?”

“ hahah. Çok komik Danny” dedim gıcık bir ses tonuyla. İkisi de sadece gülümsedi.

Bir gece kulübüne gelmiştik. Yerlerimize oturduğumuzda Danny vakit kaybetmeden içkileri almaya gitti. Katy de bir değişiklik vardı. Normalde şuana kadar bir çok soruyu ard arda sıralaması gerekiyordu ama aşırı sessizdi. Yanına yaklaşıp

“ Katy bir sorun mu var” gözleridolu dolu bakıyordu. Halbuki arabada gayet normaldi. Gülüyordu eğleniyordu.

“ Katy ne oldu bak bana anlatabilirsin” gözünü kırpmadan bir noktaya sabit bakıyordu. Kafamı o yöne çevirdiğimde bir çocuğun kızla adeta yiyişmesini gördüm.

“ erkek arkadaşın mıydı? Ayrıldınız mı”

Kafasını hayır anlamında salladı. Anlamamıştım.

“ ayrılmamıştık. O… o benim. Sevgilimdi Ece.”

Yani şuan kısmen aldatılıyordu. Bu kanıma dokunmuştu. Bir hışımla katy’nin yanından kalkıp onların olduğu tarafa yöneldim. Kızı omuzlarından tutup geri çekip ileri fırlattım. Çocuğun karşısına geçtiğimde pis pis sırıtıyordu.

“ Benim için bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum bebeğim” dedi. Cidden gerizekalıydı bu çocuk. Katy ne bulmuştu bunda.

“ iğrençsin biliyor musun? Katy burada ve sen bunun farkında bile değilsin”

“ Ne katy mi burada? Aman çok da önemli değil gördüğü iyi oldu bende nasıl kurtulacağımı düşünüyordum” dedi sırıtarak. Aniden tokatımı yüzüne indirdim. Beklemiyordu böyle bir şeyi ama  yeni tanışmışta olsak Katy benim tek arkadaşımdı ve onun üzülmesi en son isteyeceğim şeydi.

Topuklarımın üzerine geri dönüp yanlarına gittim.

“ başka mekana geçelim Danny” dedim. Çok dikkatsizdi. Hiçbir şeyden haberi yoktu.

“ Ah hayır Ece en iyi mekanlardan biri burası. Hiçbir yere gitmiyoruz” sinirli bir şekilde. Dengesiz! Bir şey dedim sanki.

Sinirle katy’nin yanına geçtim.

“Teşekkür ederim” diye fısıldadı Katy. Gülümsemekle yetinip bardakta duran içkimi fondip yaptım. Şuan biraz sarhoş olmaya ihtiyacım vardı. İkinci bardak, üçüncü, dördüncü derken saymayı bıraktım. Hiçbirşey umrumda değildi. Bu his bu süper bir şeydi. Sigara kokusu midemi bulandırmaya başladığında hava almak için dışarı çıktım. Temiz hava biraz olsun kendime getiriyordu beni. yavaş yavaş derin nefes alıyordum. Zihnim içkinin etkisinden azar azar kurtuluyordu. Arkamda bir iki kıpırdanma hissettiğimde arkamı döndüm.

“ooo kimlerde buradaymış” dedi sinir bozucu sesiyle. Katy bu çocukla nasıl birlikteydi ah gerçekten anlamıyordum.cevap vermeden önüme döndüm. Belimde bir şey hissetmemle irkildim. Çocuk beni belimden tutup hızla kendine çevirdi.

“ bana bir şeyler borçlusun bebeğim. Biraz önce yanımdaki kızı kaçırdın”

“ uzak dur benden” dedim. Bir yandan da onu uzaklaştırmaya çalışıyordum. Üzerime doğru yaklaşarak beni duvarla kendisi arasında sıkıştırdı.

“ İstediğimi almadan olmaz bebeğim”

Elleri tüm vücudumda dolaşıyordu. Gömleğimin içinden ellerini sokmaya çalışıyordu. Bende uzaklaşmak için fırsat kolluyordum. Biraz olsun bedenini benden uzaklaştırdığında dizimi hassas noktasına geçirdim. Ancak bu şekilde kurtulabildim elinden. Hızla oradan uzaklaşıp masamıza doğru ilerledim.

“ artık kalkabilir miyiz? Eve gitmek istiyorum. Eğer siz biraz daha kalacaksanız ben taksiyle giderim sorun değil” dedim bir çırpıda.

Danny suratıma bile bakmadan “ kalkalım” dedi.

Eve geldiğimde önce kendimi duşa atıp ardında uykunun kollarına bıraktım.

Alarmın sesiyle gözlerimi açtığımda geç kaldığımı anladım. Dün yarı ayıkken alarmı 1 saat geçe kurmuştum. Hızla yerimden kalkarken elime ne bulduysam elime geçirip evden çıktım. Lanet olası taksiler. Bir tanesi bile boş geçmiyordu. Adımlarımı hızlandırarak okula doğru yürüdüm. Okula geldiğimde dersin başlamasına 2 dakika vardı ve ben yine sınıfımı bilmiyordum. Koridorlarda dolanırken gözüme kapı numarası ilişti hızla sınıfa girip boş bir yer aramaya koyuldum. Danny’yi  fark ettim demek ki ekonomi dersimiz aynıydı.

“günaydın Danny” dedim gülümseyerek. O ise kafasını bile çevirmemişti. Ne olmuştu birden bire. Arkasında ki boş sıraya oturdum. Neden konuşmuyordu ki? Dün geceyi aklımdan geçiriyordum yanlış bir şey yaptım mı diye düşünüyordum ama bulamıyordum. Bunları düşünürken dersin sonuna gelmiştik. Danny yerinden hızla kalkarak sınıftan çıktı. Neden böyle olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Koşarak ona yetiştim ve kolundan yakaladım onu.

“ Farkında olmadan bir şey mi yaptım Danny”

“ Bunu da nereden çıkardın” dedi. Gülüyordu şimdide ne kadar dengesizdi böyle.

“ Derste selam verdim ama yüzüme bile bakmadın Danny”

“ Aa o mu. Güzelim ben herkese hak ettiği derece yakınım. Selam vermeye gerek duymadım hepsi bu” bunu beklemiyordum sanki. Tam bir pislik gibi davranmıştı. O sırada yanımıza bir kız gelip Dannynin dudaklarına yapıştı. Şaşkınla gözlerimi kaçırırken

“ Hadi Danny. Gelmiyor musun. Seni özledim” dedi sinsice. Iyy bu kız jenifferdan bile kötüydü.

“ sen git geliyorum alice” dedi sakince. Kız yanımızdan ayrıldığında Danny dönüp

“ başka söylecek bir şeyin var mı? Daha fazla zamanımı boşa harcayamam bekleyenlerim var” diyip pis pis gülümsedi. İğrençti. Tek kelimeyle iğrenç. Hiçbir şey demeden arkamı dönüp oradan uzaklaşmaya başladım. Ama bir şeyler canımı acıtıyordu. O sözleri ağır gelmişti. Kendimi yine yalnız, değersiz hissetmeye başlamıştım.

Multimedia'da Katy var. yorum ve votelerinizi bekliyorum :))

You are my ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin