part 29

77 5 0
                                    

Kapının ziliyle yerimden adeta sıçramıştım. Hava karamıştı ama saatten haberim yoktu. Ayağımın acısıda sanki ikiye katlanmıştı. Kapıyı araladığımda Katy’nin geldiğini görüp birden boynuna sarıldım. Gözyaşlarımı tutamıyordum yine. Konuşabileceğim bir o vardı.

“ Ne oldu sana böyle” dedi beni baştan aşağı süzerek. İçeri girip kendimi koltuğa bıraktım yine. Katy birkaç yastığı üst üste koyup ayağımıda o yüksekliğe koydu.

“ Neler oluyor Ece”

“ Katy. Danny. O dinlemedi beni. ben. Ben sadece utanmıştım anlıyor musun. O bana sorduğunda cevap vermeye utanmıştım ama Katy ben ben seviyorum Danny. O bana inanmıyor ama ben gerçekten seviyorum onu” diyebildim hıçkırıklarım arasından.”

“ ayağına ne oldu?”

“ beni dinlemedi. Cevap vermemi beklemedi Katy. Hızla arabaya yöneldiğinde bende peşinden gittim. Ben camı açması için yalvarırıken o beni dinlemeyip gaza basınca araba ayağımın üzerinden geçti”  şaşkınla gözlerini kocaman açtı.

“ İnanmıyorum. Bu çocuk gerçekten tam bir pislik”

“şşt o senin kardeşin” diyebildim.

“ Ağrın var mı?”

“ Fazlasıyla”

“ Ne yapmam gerekiyor Ece? Söyle hemen yapabilirim.”

“ Sakin ol Katy. Yapabileceğimiz hiç bir şey yokmuş ağrı olması normalmiş öyle dedi doktor” dedim. O sırada kapım tekrar çalmaya başladığında

“ Danny olabilir mi” dedim heyecanla. Katy kapıyı açmaya gittiğinde biriyle konuşuyordu ama anlamıyordum.

“ Katy kimmiş”

“Tunç diye biri tanıyor musun?” ah kahretsin!

“Evet. Bırak da içeri gelsin” dedim gülümseyerek.

“Ah tanrım! Neler oluyor bu kızda k..”

Gülmesini bitirmeden ayağımı gördü.

“ ne oldu” dedi hızla yanıma gelerek.”

“ Ece ne oldu söylesene! Hastaneye gittin mi? Hadi kalk hemen doktora gitmemiz gerek! Ağrın var mı? Ece bir şey söylesene!”

“Ay bi sakin olur musun? Susmuyorsun ki konuşayım. Hastaneye gittim. İncitmişim sadece ve ağrımda yok” dedim biraz yalandan bir zarar gelmezdi.

“ Nasıl oldu bu”

“Iı. Şey..”

“ Araba geçti ayağından” ah be Katy bir kapalı tutamadın şu ağzını. Tunç kıpkırmızı suratıyla bana dönerken

“ Hemen. Ne. Olduğunu. Anlatıyorsun” dedi her heceye vurgu yaparak.

“ Önemli değil Tunç. Katy hadi gel tanıştırayım sizi. Tunç bu Katy. Katy bu da Tunç” dedim ve gülümsedim.

İkisi de soğukça bir merhaba dediler. Belli ki ikisi de birbirinden hoşlanmamıştı.

Tunç tekrar bana dönüp

“Ağrın var mı bak eğer ağrın varsa hastaney…”

“ Yeter! Hadi kalk yürü evine koca kafa. Başımı şişirdin.” Dedim gülümseyerek. Tunç ayaklandığında

“ öyle olsun bakalım ama bunun hesabını soracağım güzelim” dedi.

Katy Tunç’u kapıya kadar geçirip yanıma geldiğinde

You are my ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin