38. bölüm

13.6K 975 10
                                    

Salı gününden cuma gününe kadar gergin bir hafta geçirdi Dicle. Aynı çatı altında yan yana odalarda bir kelime dahi etmediler Fırat lâ. Salı günü toplantıdan sonra direk tan in odasına geçip tek tek sıraladı isteklerini. "Tek patron seni tanırım, asla ondan izin almam, bana işimi sen verirsin ben işimi sana teslim ederim. Kısacası muattabim sensin tan tamam mı? " Tan kabul ettikten sonra işine koyulmuştu Dicle. Birde sabah sendromları vardı tabi. Her sabah ne giysem de onunla aynı olmasa diye kara kara düşünüyordu. Saçını da ya sıkı sıkıya örüyor ya da topuz yapıyordu. İşini yapıyor tan a bilgi veriyor bitince de kalkıp gidiyordu. Akşamları durum farklı değildi. Her akşam Fırat Dicle ye mesaj atıyordu "bekliyorum" diye. Dicle cevap vermeden Karahan ı dışarı gönderiyor, iki saat sonra "geliyor " diye yeni bir mesaj gelince Seher e kapıyı actiriyordu.

Seher Fırat ile tanismayi çok arzu etse de Dicle buna izin vermiyordu. İkisinin de dillerinin kemiği yoktu. Fırat in kendisi için söyleyeceği en küçük kötü bir söze Seher in dayanamayacaginı hemen dellenip Fırat a çıkışacağından korkuyordu. Onların tanışması için gerçekten erkendi daha.

Kanepede uzanmis Bir gözü bir türlü okuyamadigi kitabında bir gözü saatte Karahan in gelmesini beklerken kapı açılıp koşarak Karahan girdi içeri.

"Anneee babam dışarda seni bekliyor birsey soyleyecekmis"

Dicle kitabını kanepeye bırakıp bu farkli durumu algılamaya çalışarak kapıdan çıktı. Fırat bahçenin ortasında dikiliyordu. Uzun bacaklarını sergileyen minicik kot şortu , ince askılı mavi atleti, bir haftadır ona inat topladığını bildiği ama simdi her buklesi ayrı ahenkle hareket eden Dicle parmak arası terlikleriyle karşıdan geliyordu. Fırat gozlerini kapatıp kendine hakim olmaya çalıştı. Çok zordu. Evden gelen ışığı arkasına almış sanki çimenlerin üzerinde değilde sahnede salinip geliyormus gibi hissetti bir an. Dicle yakınlasinca gozlerini kirpistirdi. Hormonlarına sakin!!! Talimatı verdi. Dicle sakince dibine kadar gelip parmak uçlarını şortunun ön ceplerine soktu.

"Efendim"

Fırat bir an ne söyleyeceğini unuttu. Her halini bildiği bu kadın nasıl oluyordu da en normal ev haliyle bile onu bu kadar etkileyebiliyordu.

"Aaaa şey ben... yani biz Karahan ile bu hafta sonunu birlikte gecirecegiz "

Dicle kaslarını kaldırdı "anlamadım? " Aslında gayet net anlamıştı. Dogrusu beklediği birseydi ama bu kadar erken olmasını ummuyordu. Gerçek olan istemiyordu.

Fırat boğazıni temizleyip tekrar etti. "Karahan lâ birlikte gecirecegiz hafta sonunu."

Dicle sakince salladı basini "anladım. Baş edebilecek misin?"

Fırat kendinden emin tek kaşını kaldırdı. "Merak etme çok iyi vakit geçiriyoruz. Sıkıntı yok"

Dicle eve doğru dönerken cevap verdi
"Tamam ben esyalarını hazırlıyorum o zaman"

Fırat kolundan tutup durdurdu. Dicle bu temasla geri çekildi birden. En son kolunu tutup hem tenini hem kalbini ne kadar çok acittigini hatirladi. Fırat düşünmeden Dicle nin çıplak koluna yaptığı temas ve onun irkilip geri çekilmesiyle sasaladi bir an. Bozuntuya vermemeye çalıştı. "Gerek yok ben ona ihtiyacı olan her şeyi aldım. "

Dicle hala iki adım gerideydi. "Ona da tamam. O zaman kartanesini vereyim. Bekle."

Fırat kartanesinin ne olduğunu düşünürken Dicle eve doğru yürüyordu.

Bir kaç dakika sonra anne oğul elele kapıdan çıktılar. Karahan in kucaginda bembeyaz bir peluş köpek vardı. Fırat kartanesinin ne olduğunu görünce gülümsedi. Fırat in yanina geldiklerinde Dicle aşağıya eğildi. "Uslu bir çocuk olmanı istiyorum tamam mı?" Karahan başını aşağı yukarı salladı. Sonra sıkıca sarılıp her gece yaptıkları gibi birbirlerini sırayla öptüler. "Seni çok seviyorum Karam. " "Bende seni cok seviyorum Diclem"
Dicle doğruldu firat la gozgoze gelmemeye gayret ederek sıralamaya başladı. "Saat 09.30 da yatagina yatar. uyuyana kadar yanında muhakkak birinin olmasını ve her gece dogaclama bir masal ister. Favori konular robotlar ve uçaklar. Sabah kahvaltıda mutlaka bir bardak Sade süt içer. Yaninda omlet ya da krep sever. Her gün bir tabak çorba ve taze sıkılmış meyva suyu sartımız var. Sabahları erken uyanır ve yatmadan önce mutlaka dişlerini fırçalamalı ve tuvalete gitmeli." Düşündü. "Bu arada kuruyemiş alerjisi var. Şimdilik aklıma gelenler bunlar."

DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin