"Niye bu kadar uzun sürdü?"
"Uzun değil oğlum olması gereken bu."
"Normal diyirsun yani"
"Evet daha önce de söylediğim gibi gayet normal"
"Abi ben kafayı yiyeceğim"
"Oğlum sende bir rahat dur hersey iyi gidiyor dedi ya doktor"
"Tamam Naciye Teyze tamam. Öyle birden olunca ben çok korktum."
Ameliyathanenin önünde Fırat ve Tan deli gibi volta atıyorlardi. Dicle evde sancilanmaya başladığında hep birlikte yemek yiyorlardi. Dicle'nin sancıları çoğalıp bağırmaya başlamasıyla Mina'nin sancıları tuttu. Hep birlikte hastanenin yolunu tuttular. Her iki bebeğin de hayata merhaba demesi an meselesiydi. Mina'nin erken doğumu hepsini çok korktuttu. Doktor ilk kontrolden sonra herseyin yolunda olduğunu söyledi. Şimdi ikisi ıceride ikisi dışarıda ter döküyordu.
Hemşire pembe örtünün içinde ilk bebekle ameliyathaneden çıktığında Fırat;
"Bu benim kizim" diye bağırdı. Naciye, Fırat ve Tan hemşirenin başına üşüştüler.
"Hersey yolunda gitti Anne de hazırlanıyor çıkmak üzere. Gözünüz aydın" dedi.
Fırat annesine ve Tan'a sarilirken başka bir hemşire çıktı bu kez maviler içindeydi bebek.
"Oglumm"
Tan gözyaşlarıyla hemşireye yaklaşti.
"Gözünüz aydın 7 aylık doğmasına karşın maşallah küvez ihtiyacımız Bile yok."
"Esim"
"Mina hanim da cok iyi birazdan cikar"
"Gözümüz aydın çocuklar hadi bakalım Allah sağlık sıhhat hayırlı ömür versin torunlarima"
Tan ne gozyaslarini ne hickiriklarini tutamıyordu.
"Abi minicikti gördün mü?"
Fırat şaşkınlık içindeydi
"gördüm gördüm."
Bir kaç saniye arayla ameliyathane kapısında Dicle ve Mina sırayla sedyelerin üzerinde göründüler. İkisi de bitkindi.
Tan Mina'yı görünce boyuna posuna bulunduğu yere bakmadan sesli ağlamaya devam etti.
Fırat Dicle'nin elini tuttu
"Teşekkür ederim sevgilim" dedi eğilip alnını öperken.
"Nehirimiz çok güzel bir bebek"
Halsizligine rağmen Dicle sıktı Fırat'ın elini.
"Nehir.. çok güzel bir isim."
***
"Uydular mi?"
"Tabiki uyudular. Uyumayan yarın pastasını üfleyemez dedim"
Dicle balonu sisirirken güldü.
"Saf bunlar ya. Üç yaşına geldiler hala inanıyorlar"
"Çok sekerim bence ben çok inandırıcı konuşuyorum ondan"
"Tabi tabi hayatım haklısın. Bizimkiler nerede acaba?"
"Vallahi önlerinde cipsleri kolalari maç izliyorlar. Yanlız Karahan'ı da benzettiler iyice kendilerine benden söylemesi"
"Ya huyundan ya suyundan derler ya biri babası biri amcasi"
Mina eline listeyi alıp okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)
Roman d'amourKader Serisi 1. Kitap -K- Hayat en karlı günde sıcacık bir iz bırakır bazen... Dicle Gözü kara dediğim dedik bir üniversite öğrencisi Fırat İdealleri için yeni bir hayat kurma yolunda sağlam adımlar atmaya çalışan delikanli Yolları önce bir otobüs...