"Yok!!!"
Şirkette Tan in odasında Fırat camin kenarinda atakta dikilmiş cami yumrukluyordu.
"Mina gelmek üzere dur bakalım abi o bilir bulur bence"
"Konuşmamışlar mi hiç? "
"Yok sabah ben arayınca haberi oldu. Annesinin arabasını bırakmış kapıya ne zaman bıraktığını bilen gören yok"
"Benim aklıma hiç bir yer gelmiyor. Birbirimizin bu kadar içindeyiz ama birbirimizden haberimiz yok. Mina dan başka tanıdığım..."
Mina nin odasına girmesiyle Fırat sustu. Kendini ilk koltuga attı. "Ne oldu anlatin. Bir de su istiyorum tan dilim damagima yapisti"
Tan telefona uzanirken Fırat odanın ortasına yürüdü. Açtı uzun kollarını iki yanına "Dicle yok ortada."
Başını salladı Mina "mümkün değil. Karahan ı bırakıp bir yere gitmez o."
"Nerede o zaman? Yok işte. Eve gelmedi evine gitmemiş. Sabah sizde olur diye düşündüm o da yok."
"O da doğru" dedi mina. "Sabah kalktığım gibi başlayınca olaylar düşünmedim doğru dürüst. Sabah sen aldın değil mi bizden Karahan ı? "
"Evet" dedi fırat.
"Şimdi baştan anlat" dedi Mina gelen suyu bir dikişte içti. "Ne oldu?"
Fırat Dicle nin karşısındaki koltuğa oturdu. Başını geriye atıp gozlerini yumdu. "Baştan..." Derin bir nefes aldı "Dün biz evlendik."
Bundan tan in da haberi yoktu. İkisi birden "neee" diye bağırdı.
Fırat bu halde nasıl gulebildigine şaşırdı kendi kendine "evlendik. Dicle artık benim karım" sakin sakin konuşmasına sinir oldu Mina.
"Bizim niye haberimiz olmadı acaba sorabilir miyim?" Siniri sesine yansımıştı.
"Dicle formalite olduğunu zannediyordu bu nikahın. Sizin dün telaşınız var diye haber vermeyelim dedi."
"Nasıl yani" dedi tan "formalite zannediyordu ne demek?"
"Offf... ya aslında o kadar karmaşık ki hersey. Karahan ı kreşe kaydettirdigimiz gün orda aile hakkında sorulan sorularda çakıldık resmen. Evli değiliz boşanmış değiliz. Ben evlilik dışı bir çocuk dedim oğlum için. Dicle çok üzüldü. Üzerine şirkete geldik lenora ile o adam geldi."
"Anladim" dedi Tan. "Kerem Dicle ile ilgilenince sen fırsat bu fırsat diyerek Karahan ı bahane ederek evlenmeye ikna ettin kızı. Ama amaç Dicle ye sahip olmaktı."
Fırat basiyla onayladı. "Bitmiyor ki kardeşim Korhan, Bulut, Kerem..."
"Dicle güzel , bekar bir kadin Fırat bu çok normal değil mi?" Mina gozlerini dikti Fırat a
"-dı Mina. Geçmiş zaman kullan artık evli bir kadın. "
"Neyse de devam et. Dün evlendiniz de peki gece niye o haldeydiniz? "
"Benim yüzümden. Nikahtan sonra ona artık evli bir kadınsın ona göre davran dedim"
"Yuh abi ya. Sanki Dicle ayarsiz bir kız. Ne biçim insansın sen"
Fırat cebinden telefonunu çıkarttı. Kerem in gönderdiği mesajı açıp uzattı Tan a. Tan okudu Mina ya uzattı telefonu. Mina ya gülme geldi.
"Dicle değil ayarsiz olan gördünüz işte. "
"Sen de kerem in acısını Dicle den çıkarttin. Şimdi anladım. Yani anlamadım da anladım diyelim. Sonra abi?
"Sonra şirketin bahçesine geldik. Dicle içeri girmeden bastı gitti. Akşam Mina lar da gördüm sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)
RomanceKader Serisi 1. Kitap -K- Hayat en karlı günde sıcacık bir iz bırakır bazen... Dicle Gözü kara dediğim dedik bir üniversite öğrencisi Fırat İdealleri için yeni bir hayat kurma yolunda sağlam adımlar atmaya çalışan delikanli Yolları önce bir otobüs...