Saat tam yedide Dicle ve Fırat yanyana Fırat in evinin kapısındaydilar. Yolda Dicle nin teklifiyle durup bir buket çiçek almışlardı Naciye için. Kapıyı gülen bir yüzle açan Naciye bir gün önce ki gibi sevgi ve samimiyetle sarıldı Dicle ye. Fırat annesini kucaklarken evin içine doğru uzattı basini
"Prenses harika kokular geliyor burnuma neler yaptın bize?"
"Senin en sevdiklerinden yaptım bakalım Dicle de sevecek mi?"
Dicle ceketini çıkartırken cevap verdi "içimden bir his seveceğimi söylüyor gerçekten harika kokuyor"
"Siz geçin çocuklar salona benin bir kaç dakika daha isim var"
Fırat direk üst kata çıkarken Dicle Naciye nin peşinden mutfak kapısına geldi.
"İzniniz olursa ellerimi yıkayıp yanınıza geliyim"
"Tabi ki çok memnun olurum kızım yanlız alt kat lavabo çalışmıyor üst kata çık. "
"Tamamdir. Geliyorum hemen"
Dicle yavaş yavaş yukarı çıkarken bu merdivenleri Fırat in kucaginda çıktığını hatırladı. Fırat in yarı açık odasının kapısında dikildi. Fırat kumaş pantolonunun yerine buz mavisi kot giymişti. Üstü tamamen çıplak çikolata reklamlarındaki adamlara taş cikarircasina gardrobunun içini seyrediyordu.
"Orada beni dikizlemeye devam mı edeceksin yoksa gelip üzerime ne giyeceğime yardım mı edeceksin?"
Dicle pembeleşmiş yanaklarıyla olduğu yerde çakılı kaldı. Bu adamın her yerde gözü nasıl olabiliyordu? "Ben seni dikizlemiyorum bir kere lavaboya girmek için çıkmanı bekliyorum "
Fırat siritarak kapıya yürüdü. Kapıda hala dikilmekte olan Dicle nin elinden tutup odaya çekti onu.
"Farkında mısın Dicle daha iki gün önce biz bu odada, bu yatakta seninle.."
Dicle cümlesini bitirmeden eliyle Fırat in ağzını kapattı. "Asagida annen var sus"
Fırat ağzını kapatan ele okkalı bir öpücük kondurdu. Dicle hemen elini çekti. "Lütfen üstüne bir şey giy"
Fırat ın dudakları kivrildi
"Ne o tahrik mi oluyorsun?"Aslında cevap evettttti. Ama Dicle "tabiki de hayır ama annen yukarı çıksa halimize bak. Sen yarı ciplaksin yatak odandayiz"
"Tamam önce seni bir kere öpeyim. Sabahtan beri bunun hayaliyle yaşıyorum Dicle."
Dicle kasiklarinda hissettiği ani bir irkilmeyle bir adım geri sıçradı. "Hayatta olm"
Cümlesi bitemeden kendini Fırat in kollarında buldu. Düşmemek için tutunduğu çıplak kollarına bir taraftan tırnaklarını geçiriyor bir taraftan da esir alınmış dudaklarında zevkin doruklarına çıkıyordu. Sıcak temas aşağıdan gelen böldü
"Hey millet biz geldik"
İkisi birden birbirlerine baktı. İlk konuşan Dicle oldu "Tan mi o?" Fırat başını sallayıp sordu "geldik mi dedi?" Bu kez Dicle salladı basini ikisi aynı anda "yok artik" diyerek kapıya yöneldiler. Dicle Fırat in çıplak sırtına bir şaplak atıp onu geri gönderdi. Son merdivene gelmeden Fırat ona yetişti. Üzerine giydiği beyaz v yakalı tisortuyle şimdi tam yaşının adamı olmuştu. Salona girdiklerinde yemek masasında Tan ve Mina yi yanyana otururken buldular. Naciye ise ayakta çorba servisi yapıyordu.
Tan iki kolunu havaya kaldırdı içeri girenlerin bakışlarını görünce
"Hiç öyle bakmayın abi. Naciye Teyzem aradı yemeğe bekliyorum diye. Bende kız arkadaşımı getirebilir miyim diye sordum oda çok sevinirim dedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)
Roman d'amourKader Serisi 1. Kitap -K- Hayat en karlı günde sıcacık bir iz bırakır bazen... Dicle Gözü kara dediğim dedik bir üniversite öğrencisi Fırat İdealleri için yeni bir hayat kurma yolunda sağlam adımlar atmaya çalışan delikanli Yolları önce bir otobüs...