Evin içinde ciddi bir karmaşa söz konusuydu. Erkekler Karahan'da dahil olmak üzere hepbirlikte ayak altından çekildiler. Kuaförler geldikten sonra herkes sıraya girip saç makyaj işlemini halletmeye başladılar. İlk sıra Dicle'nin di. Mina ve Tan'ın fotoğraf çekimine gideceklerdi Fırat ile birlikte.
Saçları icin çıkmadan önce "lütfen saçların açık kalsın" diye bir ricada bulunmuştu Fırat. Dün aksamdan beri yaşadığı hayal gibi dakikalardan sonra itiraz etmesi mümkün değildi zaten.
Hazırlanması uzun sürmedi. Fırat kapıya gelmiş onu bekliyordu. Dicle kapıdan çıkarken onun gözlerindeki beğeniyi görüp utandı. Fırat itinayla arabanın kapısını açtı. Elinden tutup koltuga oturmasını bekledi. Kapıyı kapatmadan önce
"Çok güzelsin Her zamanki gibi.."
"Teşekkür ederim sende çok şık olmussun"
Karşılıklı İltifatlardan sonra Fırat kendi koltuğuna geçti. Açık hava çekimi için hazırlanan alana Mina ve Tan ile aynı anda geldiler.
Mina gelinliği içinde prensesler gibi olmuştu. Bembeyaz gelinligin taşlarla dolu Straplez üstünün belinden aşağısı kabarık tulden oluşuyordu. Upuzun duvagi dağınık topuzuna yerleştirilmişti. Gerçekten çok güzeldi. Birbirlerine koşar adım yürüdüler Mina ve Dicle. Sarildilar sıkı sıkı.
"Heyyyy saçım makyajım bozulmasın diye bana kıyameti kopartiyordun sen!!!"
Tan'ın sesiyle birbirlerinden ayrıldılar.
Dicle bir adım gerileyip tekrar baktı Minaya
"Minakim çok ama çok güzel olmussun. Prenses gibiii"
Mina kendi etrafında döndü. Tan ve Fırat yanlarına geldi. Tan' da smokiniyke Mina'nin yanında durunca muhteşem bir tablo meydana gelmişti.
Hazırda bekleyen fotoğrafçı çekimlere başladı. Tan sıkılıyor, Mina söyleniyor Dicle ve Fırat onlara baktıkça çok eğleniyordu. Fırat Dicle'ye her fırsatta sokuluyor, kulağına aşk sözcükleri fisildiyordu.
"Şu an en yakın arkadaşımın büyük günü ama ben bir tek seninle olmak istiyorum" demişti az önce... bunun uzerine Dicle kendini cimcikledi hayal mi gerçek mi diye.
Sanki yeni tanismislar, yeni flört ediyorlarmiscasina gozgoze geliyorlar, Mina ve Tan'ın arkasında elele yürüyorlar kendi alemlerinde takiliyorlardi.
Son fotoğrafı hatıra olsun diye birlikte çektirdiler. Fırat uzun kollarıyla arkasından sarıldı Dicle'ye sıkıca. Başını omzuna koydu. Fotoğrafçı çok beğendi bu onlari önce yanlız çekti ardından dördünü birlikte.. çekimler bitince doğruca nikahın ve kokteylin yapılacağı yere gittiler. Herkes yerini almış onları bekliyordu. Çok kalabalıktı. Mina'nin ve Tan'ın akrabaları, aile dostları, özel, okul ve is arkadaşları kocaman salonu doldurmuslardi. Dicle eli Fırat in elinde salona girdi. Fırat in ailesine ayrılmış masaya yürümeye başladı. Diğer masalarda bulunanların yanlarından geçerken onları seyrettiklerini hissediyordu.
"Niye herkes bize bakıyor?"
"Bize değil sana bakıyor, güzelliğine"
Dicle utanarak başını eğip yürümeye devam etti.
Masaya yaklaşınca adımlarını yavaşlattı. Anne ve babası Naciye nin yanında oturuyordu. Yüzü asildi. Fırat fark etti.
"Hadi Dicle yapma söyledim sana"
"Biliyorum da. Ne biliyim unutmuştum. "
Fırat Dicle ye döndü. Bakislari umursamadan kulağına yaklaşti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)
Storie d'amoreKader Serisi 1. Kitap -K- Hayat en karlı günde sıcacık bir iz bırakır bazen... Dicle Gözü kara dediğim dedik bir üniversite öğrencisi Fırat İdealleri için yeni bir hayat kurma yolunda sağlam adımlar atmaya çalışan delikanli Yolları önce bir otobüs...