59. bölüm

16.8K 934 23
                                    

"Rüyada mıyım Fırat?"

"Aynı şeyi düşünüyorum biliyor musun? Sanki rüya gibi. Sen yine yasla başını omzuma ben senin kokunu içime çekerken gerçek olduğunu anlayayim"

Başını daha da dikleştirip yüzüne bakti Dicle Fırat in. Şimdi bu kadar kalabalığın içinde olmamaliydik diye geçirdi içinden.

"Bence aynı şeyleri düşünüyoruz Dicle ama bu yemekten kaçışımız gerçekten olamaz. Bence biz dansa devam edelim"

Düğün yemeğinde sadece birinci derece yakınları vardı Mina ve Tan in. Naciye torunları ile birlikte evde kalmış diğerleri kıyafetlerini değiştirip tekrar çıkmışlardı. Dicle Mina dan daha mutlu olduğunu hissediyordu. Hiç beklemediği anda aldığı evlilik teklifi onu hem şaşırtmıştı hem de mutlu etmişti. Hele de hiç hayalini bile kurmaya cesaret edemediği düğünü bile olacaktı. Başını yasladigi omuzdan kaldırdı tekrar

"Beni tekrar hiç sevmeyecegini zannediyordum biliyor musun?"

Fırat yarım gülümsedi "seni sevmekten hiç vazgecmedim ki. Yıllardır bir gün bile"

"Ama.. Ama sen Karahan ı öğrenince bana öyle şeyler söyledin ki"

Fırat yaklaşıp Dicle nin alnını öptü. "Özür dilerim. Ben... Biliyorum hatamı ama empati yap ben çok sarsildim."

Dicle dudağını büktü. "Biliyorum ama çok üzüldüm beni sevmeme ihtimaline üzüldüm en çok söylediklerine değil."

Fırat kulağına yaklaşti Diclenin. Kadife gibi sesiyle usul usul mirildandi

"Seni ve oglumu her şeyden çok seviyorum ben"

Dicle vücudundaki her bir noktanın titredigini hissetti.

"Bir de Naciye Teyzeyi"

"Bence anneme anne demeye alıştır kendini"

Gülümsedi Dicle. Kendi annesinde görmediği yakınlığı görmüştü Naciye de.

"Peki ne zaman yaptınız bu plan programı? "

Küçük bir kahkaha çıktı Fırat in ağzından.

"Bende ne zaman soracak diye bekliyordum. Ölüyorsun değil mi meraktan?"

"Yaniii"

"Sen bizi bırakıp gidince nefessiz kaldım ben. Delirecegim sandım."

Fırat o anlara geri dönerken Dicle onun yüzündeki ciddiyeti görünce şaşırdı. Bu kadar kötü oldugunu tahmin etmemisti.

"Senin annemin yanında olduğunu öğrenince farklı hissettim. Tarifi yok. Yani nasıl anlatayım sana ; kendin kalmak istemedin, ne bileyim kısasa kısas yapmadın. Anneme gittin. Başıma balyoz indi sanki. Bana ne söyleseydin, ne yapsaydın bu kadar etkilenmezdim. "

Dicle boynunu büktü.

"Baska gidecek yer gelmedi aklıma kendimi güvende hissedecek"

"En iyisini yaptın canım benim. Yorulduysan oturalim."

Hemen başını salladı Dicle. "Hayır yorumladım. Devam et."

"O gece annemi aradım. Senin iyi olmadığını, sürekli ağladığını, cok üzgün olduğunu filan anlattı. Çok kızdı. Ne oglumu ne geçmişi hiç bir şeyi sormadı. Sadece nasıl kıydın Dicle'ye dedi. O senin adını söylerken bile titrerken sen bunu ona nasil yaparsın dedi. Laflarıyla dövdü beni."

"Sonra?"

"Sonrası bana gelene kadar seni üzmeme, sana dokunama cezası verdi."

"Neee"

DİCLE & FIRAT (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin