#8 TaeHyung-BTS

1.5K 97 2
                                    

M.a sunat,parea suparat.Vreau sa aflu de ce.In cap imi trec doar chestii infricosatoare si sinistre.
Il vad pe o banca.Ma duc la el rapid si il stang in brate.
-Ia loc te rog...
-Ce e ?
-Cred ca relatia noastra nu mai poate continua...
-A mers pana acum...de ce sa nu mearga si in continuare?
-Esti mica...eu vreau ceva serios,tu esti un copil,iti faci planuri...visezi mult.Eu vreau o fata mai mare,mai matura,cu capul pe umeri,nu un copil...
-Tae....
-Nu,te rog,trebuie sa inceteze aici...
-Aha....ai gasit pe altcineva...
-Te rog...
-Nu,e ok,eu voi pleca acum...
-Te rog...
-Adio...
M.am ridicat de pe banca si am mers inainte neuitandu-ma inapoi deloc.Ma opresc langa o cladire si incep sa plang.O ploaie puternica porni.Eram uda,dar in momentul ala nu mai simteam nimic,tot ce simteam era inima mea care era zdrobita.
Timpul a trecut,nu m-am putut gandi decat la TaeHyung.
Intru in cafenea si il vad stand la o masa singur.Ma observa si se ridica.Vine spre mine.
-Buna...
-Hei...
-Ce schimbata esti,esti mult mai frumoasa,mai matura...
-Multumesc..
-Mi.a fost dor de tine,mi.ai lipsit...
-Si tu mi.ai lipsit enorm...
-Vrei sa bem ceva?
-Scuze,ma grabesc...
-Ok...
Am iesit pe usa.Mi.am vazut de drum.Nu imi vine sa cred ca l.am revazut dinnou.Arata asa de...nu TaeHyung,parea trist.Se pare ca nu eu am fost singura care a suferit.Aud pasi in spatele meu.
-TaeHyung?
Nu spune nimic.Vine si ma saruta apasat.
-Te rog....nu mai pleca...
-Dar...
-Te iubesc,te.am iubit si inca te iubesc,te rog....
-Eu...
-...
-Si eu te iubesc,Tae!
Ma saruta din nou.Nu pot sa cred ca e aici,si ca nu m.a uitat,ca inca ma iubeste.

Buna_dar_rea,sa speram ca ti.a placut,ca tuturor v.a placut,ne revedem data viitoare,v.am pupat,byyyeee!!!

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum