Inca o zi obositoare la munca,un restaurant plin de oameni inganfati si bogatasi fitosi.Dar astazi s.a intamplat ceva diferit.Stateam cu coatele pe tesghea si urmaream cu privirea masinile ce treceau pe strada.In local intra un grup de baieti,se aseaza la o masa si unul din ei imi face semn sa ma indrept spre el.Pufai de plictiseala,imi iau carnetelul si pixul , ma indrept usor spre masa respectiva.Baiatul ce m-a chemat avea o freaza putin ciudata,parul lui avea o culoare normala,pana in frunte unde isi face aparitia un mic mot roz.Isi drege vocea si imi spune comanda,dau din cap afirmativ si ma duc la bucatarie sa ii dau biletul bucatarului.Dupa ce mancarea a fost gata,iau tava cu mancare si ma indrept spre masa,din greseala alunec pe podeaua umeda si dau mancarea pe baiatul cu par ciudat.
-Ai grija,neatento!
-Imi pare asa de rau!Voi aduce sa curat!
-Nu.i nevoie,ai facut destule,vreau sa vorbesc cu seful tau!
-Cu...seful?
-Da!
-Ma tem ca nu este aici...
-Atunci ne mai vedem...
Iese pe usa suparat si o itranteste puternic in urma lui,ce o fi vrut sa spuna cu "Atunci ne mai vedem noi"?
In fine...nu conteaza...
Baietii vorbind afara..
-Nu crezi ca ai fost xam nepoliticos?
-Auzi...cine ti.a cerut tie parerea?
-BamBam!Ce se intsmpla cu tine?
-Scuze,imi pare rau,baieti,doar ca m.am enervat putin din cauza lu' impiedicata aia draguta..
-Ti se pare draguta?Si mie...
-Iati laba,Jackson...nici o sansa!
-Ok,gata man!!Asta a fost capitolul...sper ca v.a placut...piesa de data asta este de la BTS-Fire,ne vedem data viitoare!Pa!!!