#28 BaekHyun EXO

606 38 0
                                    

Am avut un prieten cel mai bun odata.Sunt sigura ca si voi ati avut sau aveti prieteni cei mai buni.Al meu acum e idol.Nu am mai vorbit de mult timp cu el.De cand a debutat nu am mai vorbit deloc.Tin minte in clasa a 3 a cand ne.am jurat ca niciodata nu vom pleca nicaieri unul fara altul.Dar se pare ca el deja a incalcat promisiunea nostra.Il iubeam,mai mult ca un prieten...dar nu am putut sa ii spun niciodata.In clasa a 7 a am incercat sa ii dezvalui tot ce simt,dar el era indragostit de alta fata,asa ca am picat de fraiera.El nu m-ar fi vazut niciodata mai mult decat o simpa amica...sau acum...o alta fana care moare dupa el.Il iubesc,inca o fac.Pentru ca ceea ce am simtit si inca simt pentru el nu se va stinge niciodata.Nu voi putea niciodata sa imi uit prima iubire,primul sentiment de atragere catre un baiat.De cand el a plecat,ma simt singura,izolata de tot ce e in jur.Fara el sunt pierduta,ma simt pierduta.Simt cum totul s.a schimbat de cand el a plecat.Lumea are alta culoare,alta nuanta.Cerul e gri,cand pe atunci era albastru si luminos.As da orice sa il revad inca odata in fata ochilor.Sa imi spuna pe nume,sa ma ia in brate strans si sa nu plece niciodata.Dar sunt sigura ca asta e imposibil,pentru ca pentru el,acum sunt doar una din multime.
Inca unul,sper ca va placut,e umpic diferit de restul capitolelor facute pana acum,am incercat ceva diferit,sper ca mi.a iesit.Sper ca ti.a placut capitolul pentru tine,azi(stie cine😊),si sper ca si voua...ne vedem data viitoare,pa!!
Song:Exo CBX-Hey Mama 💙😘

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum