#9 G-Dragon

1.3K 71 5
                                    

O alta zi plictisitoare de scoala.Ca de obicei imi fac rutina de dimineata,iau micul dejun si ii spun la revedere mamei.Ajung in fata scolii,la intrare ma intampina prietenul meu cel mai bun,Jiyong.
-Buna dimineata!*ii spun zambind*
-Buna dimineata si tie!Ce fericita esti!
-Normal ca sunt,azi e o zi perfecta!
-Cum asa?
-Mama a scapat cu bine de boala pe care a avut-o,tata lucreaza la cea mai buna firma din oras si te am pe tine!
-Pe bune?
-Da,esti cel mai bun lucru care m.i sa intamplat vreodata!
-Serios?
-Da!
Ii pun mana dupa gat si il sarut usor pe obraz.
-Eu ma duc la ora,vorbim dupa,ok?
-Ok!Ne vedem!
Intru in sala de clasa si ma asez la o banca.Ora a trecut repede.
Ies pe hol si ma indrept spre  dulap. Spre mine vine Jiyong.
-Buna,dinnou!*rad*
-Vreau sa iti arat ceva!
-Ce e?
-Urmeaza.ma!
Curioasa dar si confuza il urmez. Iesim din scoala undeva aproape de parc.Un foisor micut intr-un loc retras.Ce o fi asta?
-Vreau sa te intreb ceva...
-Jiyong....
-Te plac,esti cea mai importanta persoana din viata mea,vrei sa iesi cu mine?
-Jiyong,eu...
Il plac,dar nu ca pe un iubit,nu credeam ca el simte acest lucru pentru mine,m.i se pare si ciudat si foarte dulce.
-Stii,si eu te plac,da....nu simt acelasi lucru ca tine!Imi pare rau...
-E...ok...ne mai vedem!
Pleaca dezamagit.Ma intorc la scoala,nu il gasesc pe nicaieri.Ii intreb pe toti prietenii lui daca l.au vazut si imi spun ca nu.Dupa scoala ma indrept spre casa lui.Bat la usa si nu imi raspunde nimeni.Ma indrept spre casa mea si intru plangand. Mama ingrijorata vine rapid spre mine.
-Draga,ce ai?
-Nimic...
-Cum nimic?Plangi...spune-mi ce sa intamplat?
-Nu,sunt bine,vreau sa dorm putin,ok?
-Ok...dute!
Dupa ce urc eu scarile mama ia telefonul si suna pe cineva.Dupa aceea inchide si il lasa pe masa. Eu intru in dus si ma las dusa de aburii calzi si de apa ce ma facea sa ma simt relaxata.Am iesit,mama vine la mine.
-Draga?
-Ce e,mama?
-A venit cineva sa te vada!
-Nu am chef de vizite!Ok?
-Sigur?
-Da,absolut!
Usa se deschise larg si pe ea intra el.
-Buna...
-Jiyong?
-...
Nu apuca sa mai spuna nimic si ii sar in brate.Ma desprind de el usor si il sarut puternic.
-Jiyong,te plac!
-...
Nu spune nimic si ma strange in brate strans.
-Nu am sa te ranesc niciodata! Jur!
Si asta a fost capitolul #9,sper ca va placut si ca le.am facut pe plac fetelor ce il au pe GD ca bias,cam asta a fost,v.am pupat,byyee!!

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum